Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Å fått beskjed om at di er umodne og alikavell har det hatt noe virkning?:S
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Som regel blir man ikke strippet i det hele tatt før man er i fødsel. Noen veldig få jordmødre/leger gjør dette, men da kun om du er moden.
kitty litter Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Jeg gikk 12 dager over UL termin. Var på sjekk på sykehuset for å se om de skulle sette igang fødselen. Gynekologen strippa meg på dagen, ingen fødsel var i gang da.. Begynte da med rier samme natta...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Ja jeg ble strippet av jordmor kl 15 og fødte kl 23 samme kveld. Jeg var 7 dg på overtid og fikk beskjed om jeg ikke var moden.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Stripping er utrolig vondt synes jeg.. røsker oppi der.. *Grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå