Gå til innhold

noen som har blitt strippet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å fått beskjed om at di er umodne og alikavell har det hatt noe virkning?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel blir man ikke strippet i det hele tatt før man er i fødsel.

Noen veldig få jordmødre/leger gjør dette, men da kun om du er moden.

Skrevet

Jeg gikk 12 dager over UL termin. Var på sjekk på sykehuset for å se om de skulle sette igang fødselen. Gynekologen strippa meg på dagen, ingen fødsel var i gang da..

 

Begynte da med rier samme natta...

Skrevet

Ja jeg ble strippet av jordmor kl 15 og fødte kl 23 samme kveld.

Jeg var 7 dg på overtid og fikk beskjed om jeg ikke var moden.

Skrevet

Stripping er utrolig vondt synes jeg.. røsker oppi der.. *Grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...