Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 På kalkulatoren, hvordan regner man ut prosent? Det finnes jo ikke noe prosent-tegn. Har nettopp fått ny telefon så det er sikkert jeg som er fjern, men hadde satt pris på om noen kunne fortelle meg det:).
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Da kan du jo regne det uten % tegnet;-) Sånn som du lærte på skolen:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 gang med % del på 100 ikke verre enn det
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Ja, det går jo selvsagt. Jeg lurte igrunn på om jeg hadde oversett noe. Synes det er rart de ikke har % på en så fancy telefon. Er vant til å bruke det på alle de andre telefonene jeg har hatt. HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Om du vrir på telefonen din slik at den blir liggende får du opp my flere knapper enn om du holder den som vanlig. %-tegnet ligger der;)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Ok, tusen takk!! Mye å sette seg inn i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå