Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på minipilla (Conludag) og skulle hatt mensen for rundt 1 uke siden. Jeg tok graviditetstest på mandag og den var negativ. Jeg går fremdeles og venter på mensen, men jeg har ingen tegn på at den skal komme. Jeg frykter å bli gravid, og nå har kroppen begynt å tulle med meg, jeg har blitt mer trøtt enn vanlig og jeg er ofte kvalm. Hva skjer? Og hvorfor kommer ikke mensen når den har kommet til riktig tid før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...