Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Jeg går på minipilla (Conludag) og skulle hatt mensen for rundt 1 uke siden. Jeg tok graviditetstest på mandag og den var negativ. Jeg går fremdeles og venter på mensen, men jeg har ingen tegn på at den skal komme. Jeg frykter å bli gravid, og nå har kroppen begynt å tulle med meg, jeg har blitt mer trøtt enn vanlig og jeg er ofte kvalm. Hva skjer? Og hvorfor kommer ikke mensen når den har kommet til riktig tid før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå