Gå til innhold

Pepsi max

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker dere det når dere slanker dere?

Synes at den ene plassen står det atdet er greit, den andre plassen fy-fy - vet ikke hva jg skal tro på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det, men jeg vet at det ikke er sundt. Likevel ser jeg det som bedre at jeg klarer å kutte snopet i første omgang, så får jeg heller ta den lasten senere.

Skrevet

sukkerfri brus er ikke beregnet til de som slanker seg, men for de som faktisk ikke kan drikke sukkerholdig drikke pga f.eks diabetes.

Skrevet

Fra ein som går på diett av et slag har det blitt sagt at cola zero er det eneste hun kan drikke. Meen, jeg vil nå tro at all brus er fyfy om du skal være streng med deg selv og kun spise/drikke slankende og sunt.

Vil forresten tro at det er bedre at kroppen faktisk får sukker, enn at den blir lurt til å tro at den får det. Mulig noen kan forklare happeningen der bedre enn meg? Det med at kroppen blir lurt til å produsere insulin, men så kommer det ikke noe sukker å bruke det på likevell.....

Søtningstoffene i lett-brus er jo direkte skadelig også.

Jeg synes at papsi max er en av de beste brusene på smak, og var lykkelig den dagen klikk.no skrev at det er den brusen som kom best ut i test ;)

Meeeen.

Alle produktene som har NAAF merke har betalt for å bli testet. Såå, jeg vet nå innerst inne ikke helt hva jeg egentlig skal tro ;)

Skrevet

Man legger i alle fall ikke på seg av å drikke det. Det er så godt som ingen kalorier i det, og dermed ødelegger det heller ikke slankekuren!

Så det kan du fint drikke selv om du slanker deg! :o)

Skrevet

Det er vel ikke helt riktig! Jeg vet at det for mange år siden fantes en TAB-brus el. som var beregnet på diabetikere. Det produseres veeeeldig mye sukkerfri brus til kun å være beregnet på diabetikere!

Skrevet

Riktig at man ikke legger på seg av pepsi max, men man får større matlyst og mer lyst på noe søtt av det. Så hvis du er av de som synes det er vanskelig å bare holde seg til det sunne, så bør du holde deg unna pepsi max da den for mange har den effekten at de spiser mer og mer godteri.

Jeg var av de som mente at pepsi max ikke var skadelig når man slanket seg, helt til jeg gikk på slankekurs, der vi fikk beskjed om ikke å drikke sukkerfri brus da dette gir et kunstig søtsug. Midt i slankekuren var jeg i 80 års lag, og tok ett glass pepsi max, jett om jeg ble sulten. Har aldri merket det så radikalt som da! Det kunstige søtstoffet sender signaler til hjernen om at det får sukker, men når hjernen oppdager feilen, sender den signaler om at den vil ha det den ble lovet!

Skrevet

Det er ingen kalorier i denne. Ingen karbohydrater heller. Så slikt sett er den velg ganske grei i forhold til slanking.

Jeg er imidlertid ingen ernæringsekspert, men er litt kritisk til den en annen her sier; med at kroppen blir lurt til å produsere insulig pga kunstig søtningsstoff. Syned det høres litt søkt ut, men som sagt; jeg er ingen ekspert

Skrevet

Forrige svar var til "£!$ med mini❤ ".

Og til "ano`num *17.03.10* ": Hvor skadelige søtningsstoffene i lett-brus er, er det mange som mener noe om! Det siste jeg leste var at det ikke var skadelig.

Skrevet

I den norske versjonen av "slankekrigen" for noen år tilbake så Kari Jakeson (?) at man kan drikke pepsi max når man slanker seg.

Den ene deltakeren som gjorde dette vant hele greia tror jeg.

Skrevet

Det var det legen sa til både meg og søsteren min når hun fikk diabetes!

At lett-brusen var noe vi ikke-diabetikere ikke skulle drikke. Det var ikke bra å lure kroppen til å tro den fikk sukker.

Skrevet

Slanket meg 10 kilo, samtidig som jeg drakk lettbrus for noen år siden. Gikk helt fint da. Nå sliter jeg mer med å gå ned i vekt, men tror ikke det har noe med at jeg drikker lettbrus. :-)

Skrevet

Har slanket meg 11 kg de siste måneden og jeg drikker MYE Pepsi Max. Hvor sunt det er for en sånn ellers kan vel kanskje diskuteres, men jeg har i alle fall ikke hatt noen problemer sånn ifht slankingen. Har syntes det har vært greit å ha en ting å kose meg med sånn at jeg ikke har sprukket så mye med snop og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...