Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Jeg er så lei av å være gravid og hormonell. Hvorfor irriterer han meg grønn med alt han gjør? Jeg synes han er frekk, mindre smart, korttenkt osv. Kan noen please berolige meg med at dette går over når ungen kommer ut??? Flere ganger om dagen får jeg et "hatsug" i magen om noen skjønner hva jeg mener, så tenker jeg "hva i h..... er det jeg driver med, skulle aldri blitt sammen med han" osv. Er gif og har vært sammen i over 3 år og det er nå den siste tiden jeg har følt slik.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Hvor mange uker er du komt til? Slike dager hvor en er lei av alt og alle blir jo verre og verre etterhvert som fødselen nærmer seg er min erfaring
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Ho ho ho, bare 13 uker.......... hvordan skal dette ende! HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Hehe....Skal si deg, at den første tiden er faktisk den verste. Du er så spreng hormonell, at du kunne sparket mannen din der "pepperen gro". Håper det blir bedre som ukene går. Men, du får nok en dalende effekt igjen mot slutten. Hang in there
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 hei,. jeg var verre enn dette mot min mann. jeg satt på et annet rom enn han og spiste. prata aldri med han omtrent de siste 5 månedene når jeg gikk gravid med første mann. min mann gjorde alt han kunne for at jeg skulle sitte med han bare i fem min. men ble bare sur og begnte å gråte... når fødselen var igang dyttet jeg han vekk.. men så fort ungen var ute var min mann med meg fra kl 7 om morran til 22-23 på kvelden ( var på sykrhuset) så hold ut. ting vil gå til det normale etter fødselen... gjorde det for meg,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå