Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 kunne tenke meg å abonnere på noe mer enn foreldre og barn, håper å få litt inspirasjon av å få vite hva dere andre abonnerer på.
Sweet Amber Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg abbonerer på Nemi, Pondus og Kollektivet, men det er kanskje ikke den typen lesestoff du er ute etter?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 F&B, Vakre hjem og interiør og bo bedre
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Foreldre & Barn Mamma (det bladet jeg liker best) Kamille Sykepleien (for spesielt interesserte hehe)
kitty litter Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Sykepleien Illustrert vitenskap Pondus Rutetid Ellers så liker jeg faktisk Hjemmet godt...kunne tenkt meg å abonnere på det, selv om jeg ikke kjøper det hver uke..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Sykepleien (kommer automatisk som medlem i NSF, veldig interessant blad for de speiselt interesserte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå