Lea Laus Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg ville aldri kjøpt noe fra Tvshop, så jeg sverger til Id. Det er vel også ganske dyrt er det ikke?
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Id er hvertfall ikke særlig dyrt på ebay.
Trollmor m/ trolljente Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Jeg er veldig fornøyd med mineralsminken fra body shop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå