saratussen Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Hva hadde dere tenkt hvis gynokologen hadde sagt, når jeg sier jg er 80 prosent sikker er jeg helt sikker på kjønn, og jeg er 60 prosent sikker på at det blir jente.. Han sa først dette må være jente så skulle han bekrefte det en gang til å da hadde den lille snudd på seg å fått navlestrengen mellom beina:)) Ble ekstra nyfiken da.. Huff nå angrer jeg nesten på at vi spuret for føler meg nesten like klok:))
Bippe77 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 sies jo at jente er vanskeligere å være sikker på enn gutt... så tror jeg hadde vært litt bob bob med det kjønnet... tror jeg hadde tatt en 3D ul litt seinere jeg... før jeg begynte å handle inn rosa liksom...
Kate77 Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Ville nok tatt dette med ei klype salt ja. Fikk beskjed om at hun var temmelig sikker på jente på ultralyd. Navlestrengen midt mellom beina skjulte nok en liten gutt ja:)
saratussen Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2010 ja tar en 3 d jeg tenker jeg:))
trebarnsmamma84 Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Tja vanskeleg å sei..... såg forresten ei fødselsannonse i lokalavisa her: Vesle Jørgine var ein stor og fin Olav=)
saratussen Skrevet 6. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2010 hehe dat hadde jo ikke gjort noe:)) Tar en 3 d for den lyver iallefall IKKE:))
har jente og gutt og ny spire Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Eg fikk beskjed at det var 75% jente(han var 100 % sikker men kunne bare sei 75%) på neste ul rett før termin var det ein gutt,og ut kom verdens flotteste gutt:) så ikkje stol på det 100 %...da kan du få deg et sjokk og alt for masse klær i feil farger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå