Gå til innhold

Hvordan få mannen til å forstå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle egentlig på hyttetur med en kamerat av mannen og hans barn i helgen, til vår hytte. Nå har mannen blitt syk og kan ikke dra, men han vil apselutt at jeg tar med meg ungene opp på hytta sammen med kameraten og hans barn. De har gledet seg, men jeg har ikke lyst.

Det er hyggelig å være sammen med dem, men dette er veldig min manns kamerat, ikke min. Hytta er liten og jeg har da mye mer lyst til å bruke helgen sammen med en av mine venner enn å bruke den på hans venner. Er det dårlig gjort å avlyse?

Kameraten er skilt og synes ofte det er greit å "ha noe å gjøre" i helgene når han har barna. De har sikkert gledet seg. Våre unger liker også å være på tur med dem. Det er bare jeg som ikke har så veldig lyst. Håper mannen blir veldig raskt bedre utover dagen. Det ville løse problemet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg SÅ godt, det hadde føltes helt unaturlig for meg, uansett hvor godt jeg liker mannens venner. De er likevel hans venner! Hva om du fikk med deg en venninne på hytta da? Da har du noen som du kan prate uanstrengt med, og stemningen blir deretter.

Skrevet

Jeg hadde meldt avbud.

Skrevet

Hytta er så liten at noen må ligge på gulvet om ikke kameraten og jeg skal dele en dobbeltseng. Å invitere med enda flere mennesker tror jeg ikke er så lurt.

Skrevet

Sorry altså, men dette er det 2. innlegget du skriver apselutt. Jeg holder på å le meg ihjel hver gang. Det heter absolutt :)

Skrevet

Greit nok å få det rettet, men om du har lest det flere ganger i dag er vi nok flere som staver like dårlig.

Skrevet

Nei, leste det i et innlegg for endel dager siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...