Gå til innhold

Lei av Katrine Moholt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som begynner å bli lei av å se henne på tv? Hun er jo pen og se på og sikkert sjarmerende, men synes det begynner å gå litt langt og kunne godt tenkt meg å byttet henne ut snart. Hun har en veldig flørtete måte å fremtre på, både overfor kolleager og ellers mot tv kameraet. Kysser andre artister midt på truten og i går var det Håvard Lillehei som tok et godt grep rundt rumpa hennes. Jeg syns dette blir litt smakløst og tenker stakkar mannen hennes som må sitte og se på all denne flørtingen hennes. Hver gang vi leser om henne i ukeblader, står det at de er så lykkelige sammen og at mannen hennes støtter henne hele veien i hennes karriere som programleder, danser, artist, you name it. Jeg får vel pepper her nå som sier dette, men følte bare at nå hadde jeg fått dosen min av henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, du er ikke alene om det. Nå følger jeg ikke så mye med på tv, men vet om flere som sier det samme som deg.

Skrevet

Nå er det jo frivillig å se på henne da så du kan jo vurdere å ikke se programmer hun er med i. Det er hvertfall min løsning på "problemet" ;P (jada, jeg synes det samme som deg...)

Skrevet

Ja jeg kan selvfølgelig droppe å se på programmet. Men liker jo konseptet med allsang på grensen og bonderomantikken, men kunne tenkt meg en annen programleder bare

Skrevet

Har ikke tenkt over det, egentlig.

Men vil bemerke "flørtingen" du nevner, og forholdet til mannen hennes. Vet du, jeg tror "sånne" ekteskap er bedre enn de fleste! Synes det virker som de er veldig trygge på hverandre, og i de anledninger jeg har sett dem sammen virker de veldig lykkelige.

Samme med Dorthe Skappel og hennes mann. Synes det oser av trygghet i begge disse ekteskapene.

Skrevet

Synes hun er fryktelig kjedelig, samme med musikken og programmene hun leder, så slipper irritere meg siden jeg bare unngår å se:-)

Skrevet

De har det sikkert bra sammen, men jeg ser ikke poenget med at hun må virke så flørtete i rollen sin på tv. Men det er jo bare min personlige mening, andre kan mene og synes noe helt annet.

Skrevet

enig!

Pappa sa forresten for et par dager siden at hun er overeksponert! Det blir for mye slik at folk går lei... skjønner jo nå at han har rett! :-)

Skrevet

Hadde jeg valgt å utsette meg selv for den lidelsen Allsang på Grensen og Jakten på kjærligheten tross alt er, hadde jeg helt sikkert vært lei av henne jeg også.

Skrevet

Nei,jeg synes hun gjør en kjempebra jobb og ingen kan erstatte henne hverken på grensen eller i jakten på kjærligheten.Så for meg må hun bare fortsette i mange år til:)

Hun er jo så folkelig og sjarmerende:)

Skrevet

Har vært møkklei i mange år.... Det blir for dillete og søtt for min smak.

Skrevet

Katrine Moholdt er en flink programleder, men løsningen på ditt problem er jo rimelig enkel, da. Tven din har sikkert av-knapp, sånn som de fleste tver har. :-)

Skrevet

Jeg er dritlei av henne bare av å se reklamen for programmene hennes...

Skrevet

Jeg er så enig! Tror knapt det finnes et mer irriterende menneske i hele den norske underholdningbransjen.. Hun er så vanvittig tilgjort og påtatt, det er ingenting ved hennes væremåte som fremstår som ekte og slikt irriterer vettet ev meg. Jada, man kan sikkert slå av, men jeg VIL jo se på Bonderomantikk- kjenner en som er med der. Jeg bare får helt spader av fremtoningen hennes. Hun smiler og rynker på nesen, legger hodet på skakke og prater til de stakkars bøndene som om de er 4 år... "Ååååå så du er litt forelska du nå da, tihiii".. Blæh, har henne skikkelig i vrangstrupen og at hun har fått så mye tid på skjermen som hun hittil har er meg en gåte.. Får meg til å lure på om de fleste lar seg lure av utstudertheten hennes. Ahhh, det var godt å få det ut hehe

Skrevet

For noen år siden så syntes jeg hun var veldig folkelig, sjarmerende og en utrolig bra programleder for jakten på kjærligheten. Men et eller annet skjedde på veien, rundt den tida når hun vant i skal vi danse. Synes hun ble litt for "sikker på seg selv" etter det. Ja, kan godt dra inn janteloven osv, men jeg synes det er et eller annet usjarmerende med noen som tror de er så utrolig gode til absolutt alt... Såkalte multitalenter... og den klissete fæle sukkersøte musikken hun driver og synger på hele tida, på reklamen, nei fy f....

Skrevet

For noen år siden så syntes jeg hun var veldig folkelig, sjarmerende og en utrolig bra programleder for jakten på kjærligheten. Men et eller annet skjedde på veien, rundt den tida når hun vant i skal vi danse. Synes hun ble litt for "sikker på seg selv" etter det. Ja, kan godt dra inn janteloven osv, men jeg synes det er et eller annet usjarmerende med noen som tror de er så utrolig gode til absolutt alt... Såkalte multitalenter... og den klissete fæle sukkersøte musikken hun driver og synger på hele tida, på reklamen, nei fy f....

Skrevet

Hun er utrolig slitsom på skjermen i hvertfall, blir overkill med trivelighet og det virker litt påtatt til tider....men hver sin smak.

Jeg kommer til å styre unna program med henne i hvertfall.

Skrevet

I utgangspunktet søt nok, men hun må virkelig slutte å kysse alle som deltar i Allsang på Grensen på truten!

Skrevet

Jeg begynner også å bli veldig lei av henne. Hun kunne ha holdt seg til Bonderomantikken, synes jeg. Synes hun var en god programleder de første rundene med Bonderomantikk, men de siste årene har det blitt for mye av henne, og synging synes jeg hun kan overlate til andre. Hun blir litt for kunstig for meg, og som flere andre også skriver litt for flørtete. Og jeg er lei av å lese om at hun og mannen stadig er like stormforelsket. Synes det står i annenhvert ukeblad!!

Skrevet

Jeg synes hun er herlig, sjarmerende og en flink programleder. Flørtingen er jo bare morsom, litt moro kan en vel ha det selv om en er gift. Tenker heller at de har et trygt og solid ekteskap der de stoler på hverandre.

Forøvrig så liker mannen min også veldig godt å se på Kathrine Moholt;)

Skrevet

Har igrunn ike noe imot henne. Men jeg er lei av Sandra Lyng Haugen. Hun er overalt jo!

Skrevet

Jeg har alltid syntes Katrine Moholt er irriterende. Hun minner meg litt om en aerobic-instruktør: alltid strålende, duggfrisk og energisk, mens alle rundt henne ser sletne ut. Sånn fremstår det i alle fall i bonderomantikk. Synes hun ser helt malplassert ut der. Men nå liker jeg ikke det programmet heller, da så jeg har kun reklamen å irritere meg over ;)

Hun er sikker trivelig privat og alt det der, men jeg er litt lei av fjeset hennes på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...