Gå til innhold

Jeg er den dere all vil være!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er slank, høy og flott. Trener 3 x i uka og veldig nøye med hva jeg spiser og serverer familien min. Her er alt rent kjøtt eller fisk. Masse grønnsaker og frukt. Bær plukker vi selv- langt fra eksos og sprøytemidler. Hver dag lager vi middag fra bunnen av på økologiske varer. Vi har mye kvalitetstid med barna siden har redusert plass i bhg. Huset ser selvsagt strøkent ut hele tiden. Ville jo være ubehagelig hvis ikke- tenk om vi plutselig får besøk. Barnas leker er godt ryddet unna i "barnesonen". På den måten kan vi ha ett elegant og flott hjem hele tiden.

Jeg trives SÅ bra i jobben og tjener masse penger slik at vi kan sende barna i remia i bhg. Selv foretrekker jeg dyre kvalitetsklær som fremhever min femenine natur. Går ikke av veien for å kjøpe litt designertøy til barna- det er så søtt!

Jeg har ammet mine barn akkurat passe lenge og nå er de alle langt fremme både mentalt og fysisk i forhold til alderen. Vi har aldri benyttet skrikerkurer eller andre lumske/barnemishandlene metoder.

Mannen min er veldig kjekk og snill og grei. Vi har selvfølgelig ett fantastisk forhold. Vi utfyller hverandre perfekt!

Jeg har naturligvis ett strålende forhold til svigermor og øvrige familie.

Vi er ofte på små morsomme utflukter for barna og de har sunne og gode hobbyer.

Nevnte jeg forresten at jeg kun eksisterer på dib/bim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss. Det der høres nesten ut som meg:).

Skrevet

Ja, basert på alle skrivefeilene, så skjønte vi fort at du bare eksisterer på dib!

Skrevet

hehehe.. fantastisk!! =)

Og jeg som skulle gi deg en skyllebøtte av en annen verden fordi jeg er en smålubben, lite sporty, dårlig betalt hjelpepleier i deltidsstilling som til tider serverer pølser og potetmos til middag, krangler med sambo når vi er uenige og ikke klarte å amme datteren min i mer en 3 mnd. Likevel er hun sunn og frisk og er i god utvikling! Og jeg elsker familien min og jobben min selv om ikke alt er perfekt!! ;)

Skrevet

He,he må jo være noen godbiter for skrivepolitiet også ;o)

Ha en fin dag jenter!

Skrevet

Nei, du er ikke den jeg vil være... Jeg vil være slank, høy og flott UTEN å trene 3x i uka og være nøye med hva jeg spiser. :)

Skrevet

Hehe - når du legger det frem på den måten begynner vi jo å lure på om det egentlig ER slik vi ønsker å være.

I don't think so!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...