togutter Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Hvilke sko kjøper dere til 1-åringene deres til høsten/vinteren? Støvler er ikke aktuelt, men har tenkt på gor-tex sko. Har dere noen forslag?
Stoltmamma09 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg har kjøpt Ecco gore-tex sko til datteren min på 14 måneder. Regner med vi klarer oss med de ut høsten/ tidlig vinter, men så må vi vel ha noe varmere til vinteren.
The Bad Gal Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Ifjor kjøpte jeg superfit goretex-joggesko til eldste(som da var 1,5 år), de var kjempegode. Tenker det blir slike i år også.
Stellaborealis Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Dette lurer jeg på og, fint med tips:) På vinteren sverger jeg til Viking støvlettene, men de er nok litt varme nå på høsten.
togutter Skrevet 6. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2010 viking støvlettene, hvilke type sko er det? om man kjøper feks superfit eller ecco gore-tex, må man i tillegg ha vintersko? Er min første, så jeg er ganske blank på dette området
Style_hunter Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Viking støvler og Timberland goretex jobbesko til utebruk. Sandaler inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå