Gå til innhold

mye bevegelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hodet er festet og 1 uke til termin men nå er det så mye spark på kveldene at jeg ikke får sove? trodde ikke det var plass til det? er det så trangtg at de har det ubehaelig? blir nesten bekymret, en fæl romstering, som jo er litt skummelt men samtidig helt fantastisk underlig men iallefall trodde det var litt "pressing" på slutten?

første gangs mor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 40 imorgen, og min lille krabat tar ikke skade av plassmangel men er spinnvill til alle døgnets tider,hodet er festet her også, så han flytter rumpa fra side til side;) har også hørt det skal bli mindre bevegelse men gjelder ikke for min, men dette er bare bra, da vet jeg han har det godt der inne. nå i det siste har jeg merket masse nedpress da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt så mye bevegselse som i det siste... 8 dager til termin, å lillegutt skyver ropa ut mye :P Å beina å armer går hit å dit. Ikke så altfor lett å sove heller... ZZZzzZZ Så mye aktivitet ja :) Men veldig gøy å liksom kjenne en liten fot utenpå magen da <3 hihi

 

Har en del kynnere nå da... å kanskje nedpress? Jeg vet jo ikke helt hva nedpress egentlig føles som... men av å til kjennes det ut som ungen prøver å grave seg ut der nede...heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...