Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Jeg sluttet og amme for ikke så lenge siden, mens jeg ammet gikk jeg på noen minipiller som ikke skulle ha noe å si på at jeg ammet. Jeg ble dårlig av de pillene og da jeg gikk tom så lot jeg være ta dem videre for jeg ønsket å bytte merke og da synest jeg det er greit ha en pause i mellom. Jeg og bf har ikke vert sammen i svangerskapet, men holler litt på igjen nå. Vi hadde sex på en torsdag, og han kom i meg samtidig som han sa han gjorde det så jeg fikk ikke stoppet han. Sa det gangen før vi hadde sex at han fikk ikke gjøre det, men så gjorde han det likevel. Jeg venta da på mensen skulle komme så jeg kunne begynne på de nye pillene, men da han kom i meg ble jeg redd og sa at jeg ville ta angrepille. Men det ble aldri gjort, jeg er en vims uten like når jeg stresser og her skjer det mye for tiden. Men så kom mensen på lørdagskvelden, og jeg begynte på pillene og tente da er jeg nok ikke gravid. Men nå er pillebrettet tomt på lørdag og jeg blør enda. Jeg har med andre ord blødd i 3 uker! Mulig jeg er gravid likevel?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Er nok umulig for noen her å svare på om du er gravid eller ikke. Ta en test, så får du svar.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Hvis du har blødd i 3 uker vil jeg vel ikke tro du er gravid? Det merker man jo oftests ved at man ikke blør. Eller at man får en liten festeblødning.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Grunnen til at jeg er usikker er pga siden jeg begynte på p-piller.. At det er derfor jeg har blødning, det e rikke mye. Vet ikke om jeg kan kalle de blødning en gang, det er brun utflod. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå