sono Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg har et problem....håper at noen kan hjelpe meg ( Mannen min kjøpte en parfyme til meg for kr 880,- men jeg hadde en fra før av som han visste ikke om. Når jeg gikk til Estetiq for å bytte den etter kun 2 minutter sa de at de ikke kan gi tilbake pengene ( nå sitter jeg med gavekortet som jeg ikke vet når jeg får bruk for. Hvis noen har tenkt å kjøpe noe fra estetiq kan dere være så snille å bruke gavekortet mitt og jeg kunne få pengene for det. hadde vært kjempe snilt om noen kunne hjelpe!
Kamomille Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 hvorfor ikke bare beholde parfymeflaske og bruke den etter den første er tom??
kitty litter Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Hva med å finne en annen parfyme da? Eller sminke? Er da masse å velge mellom på estetiqe? Syntes ihvertfall det er deilig å h flere forskjellige parfymer å velge mellom jeg da..
Glajenta ♥ Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Mye annet du kan kjøpe da. Du kan jo unne deg en dyr krem eller noe sånn. Evt. bruke det til å handle julegaver/bursdagsgaver - du trenger jo ikke bruke det med en gang!
sono Skrevet 6. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2010 Takk for at dere svarte og kom med gode ideer, men jeg har behov for penger pga en bil regning som kom litt brått. Det er det som er grunnen for at jeg ber om hjelp. Ellers er jo jeg klar over at det finnes veldig mye å velge fra Estetiqe. Men takk for at dere tok dere tid for å svare på innlegget mitt )
Medi Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Esthetique, som det nå engang staves, har masse fint. Skjønner problemstillingen, men hvorfor fikk du ikke pengene tilbake?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Kanskje det er en kjede som tviholder på retten de har på sin side til å ikke måtte betale tilbake penger for en vare som det ikke er verken feil eller mangler ved? De tilbyr bytte eller gavekort. Helt vanlig det. Mange butikker som praktiserer det faktisk. At det kan være surt for kunden er jo en helt annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå