Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Er det bare hos meg barnimagen.com slutter å fungere hver eneste kveld, akkurat kl 1.02 (eller muligens akkurat 1.00 hvis min klokke går 2 min for fort), for så å fungere igjen ca. 10 minutter senere? Det er ikke internettforbindelsen min, for alle andre nettsteder fortsetter som før. Frustrerende!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Jo, når du sier det :-)) I hvert fall i går og i dag var det sånn
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Det fungerte ikke hos meg også... og alle andre steder fungerte. Er kanskje noen oppdateringer av siden da...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Puh...bra det ikke er mystiske tilfeldigheter som bare skjer meg da. Det har fått meg i seng rundt kl. ett noen kvelder også, hvis jeg ikke har giddet å vente de 10 minuttene. He he. HI
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Hver eneste natt på det klokkeslettet så henger det seg opp her. Det er sikkert oppdateringer/back-up eller noe som blir foretatt i det tidspunktet.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Har også lagt merke til det, har dog ikke klart å tidfeste det så nøyaktig. Får magesår av det hver gang :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå