Gå til innhold

Snart er det jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så her er mitt lille triks som gjør at jeg så godt som aldri lurer på hva jeg skal gi noen i gave:

Jeg skriver ned, hele sommeren og høsten ting folk sier de liker, synes er fint, har lyst til å lese, ønsker seg, trenger osv. Når det så nærmer seg jul, så har jeg en lang liste med julegaveideer, og bare sjekker litt diskret opp om de har skaffet seg noe av det i mellomtida. Og vips, så er julegavehandelen lett som bare det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merker meg også hva folk ønsker seg, men skriver det "inni hodet mitt", he he

Skrevet

Jeg har begynt å strikke blåfjell votter som ekstragave til mine små nevøer og nieser og lissom nevøer og nieser.

Til helgen bærer det ut i skauen for å plukke sopp som skal tørkes og legges på glass og gis bort til foreldre og svigerforeldre. Så her har også juleforberedelsene begynt.

Skrevet

Smart!

Tenker også på å gjøre det slik, men vi bor så langt unna alle at jeg får ikke sjekka om de har kjøpt det eller ei:-( Men jeg kjøpte en julegave allerede i mai, hehe, så jeg er igang!

Skrevet

Litt off topic, men.... det er så sykt å tenke på at på julaften så kommer jeg til å sitte der med en liten baby!!! :D:D:D

*glede*

Skrevet

Jeg og! Har termin 2 januar men får KS 10 dager før, sansynligvis lille eller bittelille julaften. Men ser ikke ut til at jeg er hjemme da:(.....

Skrevet

Uff, det er dumt, da... men det kommer til å være verdt det :)

Skrevet

Absolutt! :) Når har du termin da?

Skrevet

Perfekt tid å få barn på!

Den yngste jenta mi er født 5 november:).

Akkurat passe tid til å hente seg inn før sommeren.

Skrevet

Hehe, godt "planlagt", med andre ord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...