Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 jeg er 25 og har hatt sex med 28 stykker.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Nei. Hvem har rett til å bestemme hva som er for mye og hva som er for lite?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Det er ikke mange. Uansett så spiller det ingen rolle hva andre synes, det er ditt valg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Nei, syns jeg ikke. Man bestemmer selv hvor mange, ingen som har noe med det. Selv har jeg hatt 26 og er 20 år. Er ikke flau i det hele tatt. Og syns ikke det er mange. : )
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 For mange i forhold til hva? Føler du deg komfortabel med antallet, er det ikke for mange. Jeg har hatt maaange fler enn deg og er et år eldre. Det er mange av de jeg kunne tenkt meg å fjerne fra lista, men gidder ikke angre på ting.
2 små og en undulat Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Ja, jeg synes det er mange. Men samtidig vet jeg NULL om hvorfor du har hatt sex med 28 stykker. Kanskje hadde jeg vært i den samme situasjonen dersom jeg hadde vært singel i store deler av mitt liv...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Jeg har sikkert hatt sex med 40 stykker, og jeg er 7 år yngre enn deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå