Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Det er en gutt på 5 mnd som skal foreta en nyretransplatasjon. Da dem som har transplatert dør av vannkopper må han smittes med vannkopper minst 2 dager før transplatasjonen. Dette HASTER!!!! Derfor legger jeg det ut her! Gutten bor på sykehus i Vestfold og er avhengig av medisinering. Dem kan komme til deg/dere for å få smitten. er det noen som vet om noen som har vannkopper? Jeg ber dere alle om å spre dette på alle mulige fora. Kontakt og opplysninger fåes på tlf 91 77 33 11 ,det er tillatt å offenliggjøre dette tlf. nummeret,da det står om liv og en forventer at tullinger holder seg unna.. ikke mitt innlegg - jeg bare sprer
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Uff, ble ikke gutten smittet da de etterlyste vannkopper for litt siden? De fikk jo så mange henvendelser fra folk som ville hjelpe. Får håpe det går bedre denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Er vel nærmest umulig og pådra seg vannkopper når man er 5 måneder! Har nesten aldri hørt om babyer som får vannkopper, men fra rundt 1 års alder er vel mer normalt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Min datter hadde vannkopper da hun var 7-8 mnd. Og når det gjelder denne gutten, er det anbefalt av sykehuset at han blir smittet og de vet vel hva de snakker om.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Jeg er oppriktig lei meg for at jeg leste om dette for sent. Jeg kom over bloggen til denne pappaen for en liten stund siden og da var allerede alle vannkoppene her tørket ut (vi bor i en annen del av landet i tillegg). Hvis jeg var dere hadde jeg ringt alle barnehagene i nærheten (og i videre omkrets etterhvert) for å høre om noen av dem vet om utbrudd. Og er dere ikke redd for publisitet så hadde jeg gått til avisene med det. Dette er en type sak som mange er villig til å slå stort opp. Det kan jo tenkes at det er noen rundt om som har vannkopper eller helvetesild som kan hjelpe dere. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Tittet innom bloggen (http://marwinbror.wordpress.com/) og ser at de har fått disponert gutten for smitte de siste dagene. Håper det lykkes dem og at den lille gutten får vannkopper. Krysser fingrene for familien Hilsen annie 09:38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå