Gå til innhold

Hva irriterer deg med bim/dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn bortsett fra det åpenbare.

Jeg irriterer meg over at folk her inne ikke forstår hvor en skal legge inn svarene sine, og trykker på [svar på dette innlegget]-knappen til det siste innlegget som er lagt inn i tråden, når det egentlig er hovedinnlegget en svarer på.

Gjør det jo nærmest umulig å finne svar på innlegg inne i trådene.

Irriterer meg også over de som "bare må" irritere, pirke og vri ting helt ut av sin mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg mest over at det er så mange som synes så synd på seg selv her....Som lider under ting som skjedde for 20 år siden og ALLTID er et offer, uansett. Blir helt matt jeg....Skulle jo være voksne damer dette her.

Skrevet

Jeg irriterer meg over alt hatet mot barnevernet og nav.

Skrevet

Eg trykke alltid på svar på siste innlegg knappen.. Aner ikke hvor ellers eg skal trykke for å svare..

Ellers irreterer eg meg over alle de dumme spm folk kommer med og komentarer

Skrevet

Når svaret ditt er svar til hovedinnlegget, så trykker du selvfølgelig [svar på dette innlegget]-knappen i hovedinnlegget.

Ja, det er litt knotete å scrolle helt opp for å svare, men det gjør alt så mye enklere når andre vil svare på et annet innlegg i tråden enn hovedinnlegget.

Skrevet

Orddelingsfeil; at folk ikke skjønner at sammensatte ord skrives i ett.

Skrive- og stavefeil. Så mye dårlig språk at en skulle tro de færreste hadde fullført grunnskolen.

Og sist men ikke minst: folk som skriver på dialekt og bruker SMSspråk. Helt umulig å skjønne, hopper over innlegg på dialekt.

Skrevet

Irriterer meg med alle innleggene om håpløse/voldelige/tafatte/ubrukelige mannfolk... Ehh, hvem faen tvinger deg til å bli med rasshølet? Slutt å syt, pakk bagen din!

Skrivefeil.

Idiotspørsmål.

Skrevet

Signerer 00:25, som om jeg kunne skrevet det selv!

Skrevet

Irriterer meg over gravidundertøysbildene som er på alle sidene her. Er jo en tynn fotomodell som de har plassert en mage på. Får meg ikke til å føle meg noe bedre..

Skrevet

Hihi, noen som ikke forstod hovedinnlegget ser jeg ;)

Skrevet

Jeg trykker alltid på det siste innlegget, nettopp fordi jeg ønsker å kunne lese svarene i kronologisk rekkefølge, ellers må man jo sitte og scrolle opp og ned og lese hips om haps hva folk svarer, og samtidig undre seg over hva de svarer på. At det kalles en tråd er litt av poenget, det skal handle om hovedinnlegget, ønsker man å diskutere andre ting bør man faktisk starte en egen tråd!

Det som irriterer meg GRENSELØST med disse nettsidene, er at når man klikker på innloggingsknappen (og hvorfor heter den ikke bare "logg inn"??!) så tar det så himla lang tid før nettsiden er ferdiglastet, fordi man må jo få med seg absolutt så mye reklame som mulig! Kunne ikke innloggingssiden vært mindre reklame på? Det er jo ikke som at man sitter og studerer den uansett, ikke på den siden!

Skrevet

At det nesten ikke finnes moderering her inne.

At maskinen min tappes fortere for strøm på disse sidene enn andre sider siden det er så inn i hampen mye reklame her.

At jeg fortsatt gidder å henge her innimellom på tross av MYE hjernedøde innlegg.

At det finnes folk som faktisk tar seg nær av folk sine svar. Det er rett og slett ikke annet å forvente enn at folk vil bli mer ekstreme i sine meningsytringer blant en gruppe anonyme mennesker som aldri trenger å stå ansikt til ansikt med hverandre noen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...