#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 skulle ha hatt mensen i går men den har ikke kommet.skal kjøpe test i morgen og sjekke.gravid eller ikke.hva får dere opp?kjønn? Født 28april 82
zassy☆ Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 I kveld fikk jeg klart opp et JA på at du er gravid. Og jente på kjønn. Tror det blir en lykkens dag i morgen Spent på å høre! Har du noen symptomer da?
-mtp- Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Eg spår ikke men ønsker deg iallefall lykke til i morgen så håper vi på at du får en liten gutt eller jente om en 8-9 mnd tid
SecretFlower* Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Føler også graviditet på deg Aurora, men gutt:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2010 har ikke test enda,venter på min mann og guttan mine skal komme hjem,det er de som har vært og handlet og skulle kjøpe med.Spennde.
FIFI og blomsterbarna Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Spennende:o) Lykke til:O) krysser finger og tær for deg:o) Hva tror du selv da????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå