Gå til innhold

Riga- Hotell tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært i Riga, og har noen hotell tips? Eller vil fraråde noen? :P

Skal kanskje dit på 3-4 dagers tur i høst. På forhånd takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN TVIL!! =) Hotel Reval! Suverent hotell med flotte rom som er nær sentrum, FANTASTISK og BILLIG spaavdeling på hotellett. Det var ikkje dyrt der heller. Følte oss som dronninger =)

Skrevet

Elefant hotel......Utrolig fint, helt nytt, kjempehyggelige folk, 5 min fra flyplassen :)

Skrevet

Jeg har bodd både på Reval og Elefanten. Reval er mye mer sentralt, og et bedre hotell synes jeg.

Prisene skal vell være ganske lave nå også.

Skrevet

Reval hotel Latvija:) Men det har byttet navn, se her:

http://no.hotels.com/hotel/details.html?pa=18&pn=2&ps=3&pointName&reviewOrder=date_newest_first&roomno=1&departureDate=09-08-2010&destinationId=805270&rooms[0].numberOfAdults=2&tab=description&arrivalDate=08-08-2010&hotelId=193532&validate=false

Heter visst Radison Blu Hotel Latvija nå:-)

Men anbefaler det på det varmeste, super betjening, kjempe fine rom, herlig utsikt og deilig med spa-avdeling:)

God tur!

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Skal inn og sjekke nå :-)

Skrevet

Radisson Blu Ridzene Hotel, Riga er det nærmeste jeg kommer navnet. Er dette hotellet dere mener?

Skrevet

Det er tre forskjellige hotell det står ev Reval etter. Både det ovenfor, et som heter Radisson Blu Elizabeth og det Radisson Blu hotel Latvija.. Kan noen hjelpe meg? :P

Skrevet

Hotel Latvija uten tvil ,ligger midt i sentrum ,har skybar på toppen med utsikt over hele riga ,spa bla.

Hoteller og unngå er Dodo hotel og Toss hotel..

Begge disse ligger i utkanten av Riga i dårlige nabolag .Eneste positive jeg kan si om Toss hotell at vi fikk veldig god service der...

Et godt alternativ om man ikke må bo i sentrum av Riga, er et av spa hotellene på Juramala beach. Ca 15-20 min fra Riga sentrum .

God tur .

Skrevet

Jeg har bodd på Regal og det er helt okei. Men hvis jeg skulle dra tilbake igjen så hadde jeg ikke vært i tvil! Jeg hadde sjekket inn på Hotels Bergs!!!

Fantastisk leilighetshotell hvor du får rom på 40-50 m2 med salong, sofagruppe, veranda etc. Et av de fineste hotellene jeg har bodd på!

I motsetning til Reval, som er som et typisk SAS-hotell, så har Bergs en fantastisk(!!!) frokost med ferskpresset juice, butler som serverer med bordene...ah...vil gjerne reise tilbake!

http://www.hotelbergs.lv/eng/parmums/parmumss/

God tur!

Skrevet

Ja som ei over her nevner så er du NØDT til å få med deg Jurmala. Hvis du skal reise nå snart så anbefaler jeg en tur på stranda der. Litt sydenliv oppe i hele storbyferien:)

Spa på jurmala er også litt billigere enn midt i riga. selvom det begynner å jevne seg ut der å...

Latterlig billig med taxi i allefall:) 100kr for en tur til jurmala fra riga(20-30min i bil).. toget kan man også ta, koster 5-10kr til jurmala. Men PASS på verdisaker på toget, der er det mye lommetyver! og de er flinke! Veldig flinke!

Men jeg syns nå Reval hotel Latvija er det beste jeg har bodd på:) Utrolig hyggelig betjening og fantastisk service:)

Hotel Elisabeth ligger også midt i sentrum... Det ligger 300meter fra hotel latvija!

God tur og kos deg masse! Jeg SKAL tilbake til Riga til sommeren igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...