Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Til og med en diskusjon om Fjordlands (noe av det sunneste du kan velge, om du skal ha ferdigmat) blir til drittkasting og krangel. Hva er det med dere som krangler så ille med fremmede..? Det burde vel gå an for voksne mennesker å ha normale diskusjoner uten å bli så sint?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 hehehe, uff ja, er det ikke merkelig:P og latterlig ikke minst!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Kanskje det er lite tilgang på sex....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Trøster meg med at forumet da gjør en god gjerning, siden de gærningene kan ta ut frustrasjonen sin her i stedet for på familien sin
Miss Snow Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Jeg lurer litt på det samme.. Jeg oppdaga at anonymforumet fantes for ei ukes tid siden, men jeg ble helt sjokkert over hva enkelte får seg til å si her inne. Bare fordi man kan være anonym er alt lov liksom.. Skummelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå