Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Lurer på om nabokjerringa har tatt pusekatten min igjen Han er grå og hvit.. Å jeg savner han veldig Jeg er født 31.01.
SecretFlower* Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Altså, jeg har ingen erfaring med å finne dyr:P Men kan se. Godt mulig noen har tatt den med seg inn et sted, men ble litt påvirket av at du skrev det kanskje:P Men tror uansett at den snart vil komme tilbake. Tipper innen en uke jeg. Kan den har forsvunnet inni en skog eller noe?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Åh, da håper jeg det Han har vært borte i 2 dager.. Å jeg er jo så utrolig glad i han Jaa, vi har skogen få metre unna huset. Så han kunne kanskje tatt seg en tur der.. Men, han bruker jo aldri å være borte så lenge.. Han er jo en skikkelig mat/kose mons.. Vell, krysser fingrene for at han kommer tilbake.. Å tusen takk for at du tok deg tiden til å svare! Du er kjempeflink! Stå på vidre
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Å pus er tilbake Å han hadde vært i skogen ja.. For det var barnåler og blader på han Å igjen, tusen takk for svaret
SecretFlower* Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Så bra:) Godt å høre at den er kommet til rette igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå