Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 jeg har sittet hjemme med barna og prøvd å få det til å gå rundt.så da jeg endelig blir invitert bort til en vennine så ble han sjalu. jeg skulle ut og finne meg ny mann osv. etter mye diskutering om vennine kvelden så sier han at han alt har vært på byn og sjekka damer osv pluss at han skulle på guttetur til danmark. jeg føler at han har alt gått videre med livet sitt mens jeg er på stedet hvil.ugg,er det dumt å ha følelser for denne karen eller er jeg for kjapp med å ha venninnekvelder?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Gå videre med livet ditt, jeg har også en sånn bf, han er ute å sjhekker men tror av en eller annen grunn at jeg skal sitte hjemme og tvinne tommler hver kveld. Når det er slutt så har ikke exen noe med om man er på venninnekvelder eller på date eller hva det skulle være. Beste er og overhøre slike kommentarer fra han, ikke spør han om hans privatliv kun ting som har med barnet å gjøre og ikke fortell om ditt. Begynner han å mae og spørre så gi beskjed om at den delen av livet ditt har han ikke noe med men den dagen det kommer så langt at du skal la barnet møte en du dater så skal du gi beskjed om det og du ville satt pris på om han gjorde det samme.
Tante Bassa Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Er ikke sikkert han er sjalu. Mange menn føler et visst kontrollbehov over eksdama en god stund etter et brudd. Nei, begynn å lev livet du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå