Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg registrerte meg som arbeidssøker og krysset av for at jeg ønsket å prate med en ansatt hos NAV,så idag fikk jeg brev hvor det stod at jeg er innkalt til møte neste uke. Men hva foregår egentlig på dette møtet? Noen som vet? Er det slik at NAV kan hjelpe meg med å få jobb?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Om du søker/har søkt på dagpenger skal du på felles dagpengemøte. Så får du ett mæte med saksbehandler der dere snakker om hvordan du har tenkt å få deg ny jobb og hva du trenger av hjelp fra NAV til det. Om de har ledige jobber ringer de deg for å si fra om inntevjuer.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Jeg får dagpenger og jeg fikk bare et brev om at etter deres beregninger kom jeg til å få meg jobb på egnehånd fort og derfor trengte jeg ikke noe hjelp fra de. Men jobb har jeg ikke fått...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 HI her Jeg får ikke dagpenger, har ikke søkt heller, men vil ikke ha. Jeg studerer så får litt støtte fra Lånekassen. Hadde håpet at det fungerte litt slik som bemanningsbyråer, at de hadde et såkalt intervju med meg, for så å sende meg videre til arbeidsplasser hvor jeg hadde passet og som de kunne anbefalt meg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå