Gå til innhold

Kosthold og trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at sambo reiste på kurs (blir borte 1 måned) har jeg fått en kjempe dårlig uvane med å spise snop etter at barna har lagt seg og jeg har gjort det hver kveld nå :(

Dette er noe jeg må få slutten på!! Men desverre er ikke viljestyrken min så veldig bra og jeg har desverre brukt snop som trøstespising. Dette er ikke bra og jeg veit ikke hva jeg skal gjøre...

Etter at jeg hadde omgangssyken i sommer så gikk jeg ned 2 kilo men gikk opp igjen 4 kilo når jeg ble frisk igjen. Men jeg har nå gått opp enda 2 kilo og dette hjelper ikke på selvbildet. Jeg gikk ned 12 kilo etter graviditeten og jeg var kjempe fornøyd og syntes det var bra. men jeg har fått noen dårøige vaner over sommeren og er nå oppe på bare 5kilo mindre. Dette må jeg jobbe med og jeg kan ikke fortsette sånn..

Planen min var med å gå ned 15kilo og nå er jeg oppe på at jeg må ned 10 kilo til istedenfor bare 3kilo. Kiloene sitter veldig godt fast og nå som jeg er alene så er det ikke bare bare å få trent heller. Jeg skulle ønske jeg hadde noen å trene med eller som ksn motivere meg og som kan gi meg 1 spark i rompa når jeg finner på dumme unnskyldninger for ikke å trene.

NOK ER NOK!! Jeg vil ikke ha ett sånt liv lenger. Er det noen som kan gi meg tips for trening hjemme og ett sunt kosthold? Jeg må prøve å få gode vaner og rutiner som jeg klarer å holde i hverdagen.

Så hvis det er noen som har tips eller råd så tas de imot med STOR TAKK!!!

Ps: jeg har ikke råd til å begynne på ett treningssenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...