Gå til innhold

Nytt Oslo-treff?


gullis og snuppis

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen oktober-mammaer fra Oslo som har lyst å være med på treff? Jeg var med på et hyggelig treff i begynnelsen av juni, og det hadde vært koselig med flere. Er ikke så lenge før permisjonsstart for oss oktober-mødre, og det hadde vært hyggelig å bli bedre kjent og etter hvert ha noen å trille med også :-)

Forslag til tid: Onsdag 18. august kl 19? Men åpen for andre forslag også. Noen som vil være med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for sist, det var superhyggelig :-) Jeg er med på nytt treff, og foreslått tidspunkt passer fint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg vil også gjerne være med. Fikk ikke vært med sist pga jobbing, så jeg håper bare ikke jeg har seinvakt denne gangen også. Jeg må undersøke det og svare senere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har ikke varit med tidligere (fikk flyttet termin till oktober på UL) men kommer gjerne med på denne treff. Tiden passer fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg har selvfølgelig seinvakt på jobben denne gangen også, så jeg kan desverre ikke være med. Men håper det er mange som kan, og at dere koser dere :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det er noen som vil bli med! Synd det ikke passer for deg denne gangen heller, 1.gang. Håper det klaffer neste gang!

Foreslår at vi møtes samme sted som sist: Dollys nedenfor glassmagasinet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen som har termin rundt samme tid som meg så henger meg gjerne på om kurset jeg må på er ferdig i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig hyggelig ut! Men jeg er på seminar med jobben den dagen, så får dessverre ikke vært med denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trevligt! Jag känner mig rätt ensam i detta (känner inte så många här) och blir gärna med på träff. Tiden passar sig säkert fint för mig så jag hoppas på att möta upp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det er mange som vil være med :)

Jeg foreslo at vi møtes på Dolly Dimples - den som ligger et lite stykke nedenfor Glassmagasinet i sentrum ( vet ikke adressen, men det er vel xxl-sport og kaffebrenneriet som har samme inngang? Ved kirkeristen..) Siden vi blir en del kan jeg prøve å bestille bord i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt bord til 8 personer på Dolly Dimples kl 19.00 i morgen :) Adr: Storgata 2.

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...