Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Begge mine fikk det før de fyllte et år. Kjøpte tykke blyanter uten skadelige stoffer i - for de små putter dem i munnen.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Det vil jeg si passer ypperlig, selv om jeg mener 3 åringen burde fått det for halvannet år siden.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Det er rette alderen å prøve det i i hvert fall. Noen treåringer synes fargelegging er kult, andre skal heller klatre og herje ...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Datra vår har tegnet siden hun var 1,5. Kjempebra for motorikken. Nå er hun 2år og 4mnd. Klarer nesten å farge innenfor enkle figurer, kan navnet på former som sirkel, trekant, hjerte, stjerne osv, og navnet på de vanligste fargene. Kjempebra trening!!! En øvelse vi har gjort noen ganger er å tegne en enkel person som feks mangler ører nese eller øyne, så har vi bedt henne tegne det inn. Om det ikke ligner, så tegnes det iallefall på riktig sted! Moro! 3år er med andre ord absolutt ikke for tidlig!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Måtte høre da jeg skal i bursdag til en 3-åring, og har lite erfaring med barn da min første ligger i magen enda, og forhåpentligvis blir der noen mnd til Takk, for svar HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå