Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #26 Skrevet 6. august 2010 Eget rom? Skal de ha det og nå? Nei, tenkte han kunne sove i senga vår til han flytter ut. Neida. Sønnen vår er nå 2år og 2mnd og sover enda i sprinkelseng inne på vårt rom, får av og til komme over i vår seng om han sover litt urolig eller noe. Vi har vært litt trege med å få i orden hans rom, så er bare derfor det er sånn. Men om noen uker nå er vi ferdige
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #27 Skrevet 6. august 2010 Jenta vår var faktisk bare 2 mnd. Men rommet hennes ligger vegg i vegg med vårt, så vi hørte henne fint når dørene var åpne. Dessuten sov rundt rundt allerede da
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #28 Skrevet 6. august 2010 Sov i egen seng til hun var 9 mnd, ble syk og fikk sove sammen med oss. Det synes vi alle var så koselig at vi samsov til hun var 22mnd, da fikk hun stor seng på eget rom, og det tror jeg vi alle synes var like koselig Nå får hun komme inn til oss hvis hun våkner midt på natta eller på morgenen, hun sovner som regel med en gang igjen og sover til åtte, så er bare koselig
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #29 Skrevet 6. august 2010 Eldste: 2.5 ÅR (pga soveromsmangel;) Yngste: 9 måneder (og endelig sov ungen natta gjennom!) Nå er ungene 7.5 og 4.5 år og får ikke sove i sengen min lenger. De er for store, fysisk sett, stikker av med dyna og lar meg ligge og fryse alene
Hikken Skrevet 6. august 2010 #31 Skrevet 6. august 2010 Hun var to UKER gammel. Bråkte så mye da hun sov at somboern ikke fikk sove :-P Hun sov natta gjennom fra hun var under en uke gammel da, så var ikke noe krise sånt sett ) Sover aldri inne hos oss, har kun sovet sammen med henne noen få netter når hun har vært syk.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #32 Skrevet 6. august 2010 3-4mnd Men pga plassmangel nå så sover hun sammen med meg, har gjort det i 8 mnd, hun er nesten 5år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå