Medi Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 ...du var gutt på utenlandsreise med fire kamerater (og drakk deg full hver kveld) og din kjæreste hjemme i Norge møtte en som tidligere hadde vært interessert i henne og sannsynligvis fortsatt var det?
Zitro Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Kanskje ikke direkte sint, men veldig sjalu ihvertfall. Hadde ikke likt det.
-Hengebuksvinet- Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Når min mann er på guttetur, så er det jo med "min velsignelse". Og jeg har da ingen grunn for å opptre tvilsomt fordi om han fester litt med kompiser? Eller misforstår jeg deg her?
Gjest Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Jeg hadde i hvertfall blitt veldig skuffet og lei meg, og det kunne vel gitt seg uttrykk i både kjefting og banning (som dermed ville kvalifisert meg til sint også). Greit at man skal kunne treffe hvem man vil selv om man er i et forhold, men det må da gå an å ta litt hensyn til den andre parten også (at denne er i syden med venner og drikker seg full har vel strengt tatt ingen betydning).
Medi Skrevet 5. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2010 Ordla meg kanskje litt feil. Han er en fantastisk gutt og ville ALDRI så mye som rørt en annen jente. Men vedkommende som ønsker å møte meg, har jeg - og vil ALDRI ha - noe som helst av følelser for. Flørtet bare litt for halvannet års tid tilbake, men fant fort ut det ikke funket for min del. Har tenkt å ta det opp med kjæresten, altså - men om det er helt "høl i huet" , så kanskje jeg bare dropper å gå veien om ham og bare sier det rett til han jeg muligens skulle ha truffet at jeg ville følt det var ukomfortabelt i og med at xx er utenlands... Vedkommende og jeg skal etter planen gjøre noe så uskyldig som å jogge et par lysløyperunder, men jeg er ikke helt komfortabel med at han lirer av seg fraser som "jeg bærer deg om du blir sliten" osv. Han må jo forstå jeg ikke er interessert?
Gjest Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Det der hadde jeg droppet av tre grunner 1) For å være sikker på at mannen din ikke blir lei seg / sint. 2) For å spare deg selv for eventuelle ubehageligheter om han nå skulle finne på å "prøve seg" på deg. 3) For å ikke gi den stakkars håpløst forelskede håp om at det kan bli noe. Like greit å være på den sikre siden ;-)
Gjest Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Ja, det hadde jeg nok. Hadde tenkt: "Klarer han virkelig ikke å finne noen andre å jogge med enn ex`n?".
Sweet Amber Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Da hadde jeg tenkt at hun gjør det bare for å plage/straffe meg for å ha dratt på ferie og blitt skikkelig irritert. Men ville ikke automatisk gått ut fra at det var noe mer på gang. Tror ikke alt og alle er utro bare fordi partneren er utenfor rekkevidde en liten stund:)
ifie Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Slenger meg på tingeling_80. Tre supre grunner som er lette og forholde seg til
Aini Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Det er greit og ha venner som er motsatt skjønn... Men en som har/er intressert i deg så burde du la hele greia ligge. En gang finner typen/samboerne din ut dette uansett om det blir innen 1 mnd eller 5 år.. man vet aldri. Er sikker på han kan finne andre og jogge med, og du kan finne ei veninne og jogge med. Om du føler for og gjøre dette som en slags trass mot samboeren din fordi han har reist noe som jeg også regner med du har gitt tillatelse til så burde du heller sagt NEI... Ser ikke poenge med og såre noen eller lage noe styr med sinne og sjalusi.
Medi Skrevet 6. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2010 Takk for svar! Det som egentlig er teitest er at gutten som vil jogge med meg tidde still en god stund da det ble kjent at jeg var i et forhold. Men ut av det blå har han plutselig begynt å vise interesse igjen, og da primært når kjæresten er på tur, ferie o.l. Får bare si det som det er, at jeg ikke tror kjæresten ville like det:-) Kjekt å ha noen å lufte tankene med iblant.
ellen-propellen Skrevet 6. august 2010 #12 Skrevet 6. august 2010 Det spørs jo helt på forholdet til deg og kjæresten det. Og hva du vil med han du har lyst til å møte. Har du å kjæresten ett forhold hvor dere stoler på hverandre er det jo ikke noe problem om du bare skal på joggetur. Men skal du på "joggetur" med både heisann og hoppsan,da må du nesten velge mann. Og om du skal jogge sammen med en fyr,kan du ikke gjøre det når kjæresten er hjemme? Jeg har guttevenner. Noen er ekser andre ikke. Men alle har møtt samboeren min,og er nå felles venner. Dette går begge veier her:-) Så mannen min ville ikke blitt sint.Ei heller jeg om det var motsatt.
Medi Skrevet 6. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 6. august 2010 Takk for godt svar, ELLEN F:-) Som en oppdatering så snakket jeg og kjæresten om det tidligere i dag, og han så ikke problemet i at jeg jogget med denne gutten. Han stoler jo selvsagt på meg og jeg ville aldri gjort noe mot han, naturligvis:) Har heller null følelser for denne andre... Verre med han, og jeg er redd han kan bli mer eller mindre intim uten at jeg vil, så er vel heller det det står på. Problemet er altså ikke om det er greit for kjæresten eller ikke, men at han jeg i utgangspunktet skal jogge med er veldig intens av seg... Og har funnet på tusenvis av unnskyldninger alltid, så ville liksom bare få gjort det nå da. Ville ikke blitt lange runden uansett, men...
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 Men du, om han er for intens av seg ville jeg bare droppa deg. Følg den følelsen du. Hvorfor jogge med noen bare fordi man ikke har flere gode unskyldninger? Det blir for dumt. Bare si at du ikke vil da vel:)
Medi Skrevet 6. august 2010 Forfatter #15 Skrevet 6. august 2010 Poenget er at jeg og joggegutten egentlig er gode venner og jeg vil ikke ødelegge det vennskapet. Vanskelig dette. Men blir nok til at jeg dropper det.. Han må jo skjønne det aldri vil bli noe uansett..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. august 2010 #16 Skrevet 6. august 2010 Nei, det er vel ingenting å bli sint for, så lenge du ikke var interessert. Men jeg hadde kanskje fått en litt dårlig følelse likevel... men sint? nei... det må litt mer til
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. august 2010 #17 Skrevet 6. august 2010 hvis du ikke er interessert, hvorfor skal du fortelle det til kjæresten din at du har møtt han? Forteller du han om absolutt alle du møter til vanlig? Hvis du ikke har følelser for han, så spiller det vel ingen rolle. Da er det vel ingenting å fortelle om. Hvis min samboer hadde møtt en dame som hadde vært, og fortsatt er interessert i han og han hadde tatt det opp på en sånn måte, så hadde jeg blitt enda mer urolig. Men det er bare meg da Hvis det ikke var noe spesielt, så hadde han ikke tenkt over at han skulle fortelle meg det. Også kommer det an på hvordan dere møtes selvfølgelig. Hvis han fortsatt er interessert og du ikke er det, så skjønner jeg ikke helt hvorfor dere skulle treffes?
ellen-propellen Skrevet 6. august 2010 #18 Skrevet 6. august 2010 Hehe,jeg forteller mannen min om alle jeg møter:-) Og er det ekser som tar kontaktfor noe "mer" forteller eg det og;-) Han forteller det samme til meg. Det er derfor vi stoler på hverandre,fordi vi har bevist (gjenom flere år) at vi kan det. Og jeg har også hatt personer i mitt liv som ønsker mer av sitt forhold til meg enn vennskap,men så lenge den ene parten ikke vil eller oppmuntrer til mer går dette som regel over. Og da har man ett bunnsolid vennskap. Det er ubetalig:-D
meg & to små vampyrer Skrevet 7. august 2010 #19 Skrevet 7. august 2010 Men er dere gode venner kan dere ta en kaffe på en kafe en annen gang. Trenger ikke henge alene i skogen på kveldstid heller. Oi, nå tenkte jeg automatisk at dere skulle i skogen, men det vet jeg jo ikke om dere skal.
Rampongi Skrevet 7. august 2010 #20 Skrevet 7. august 2010 Føles det feil, så lar du vær. Føles det ok, men du har kontrollen, så gjør du det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå