Gå til innhold

Hvordan forholde seg til dette? Er det økedøgn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er nå 12 uker. Jeg har hatt mye problemer med amming og fra han var seks til han var åtte uker ammet jeg ikke i det hele tatt. Pumpet meg tre ganger for dagen, så dermed opprettholdt jeg melkeproduksjonen. Da han var åtte uker begynte jeg å amme litt igjen. Tok det rolig og ammet han mer og mer i ukene som kom. Da jeg pumpet tre ganger om dagen ble det ca. 400 ml, så produserte naturlig nok ikke nok til å fullamme da jeg startet med ammingen igjen. Har hatt et par dager nå da jeg ikke trengte å gi flaske utenom, men i går og i dag var han ikke fornøyd, og har fått en flaske i tillegg. Hvis jeg ikke gir han flaske i tillegg til amming er han veldig misfornøyd når puppen er tom (skriker), og sutrer frem til neste måltid. Neste måltid kommer så fort at da har jeg ihvertfall ikke nok melk til at han blir fornøyd. Er det vanlig at babyen ikke er fornøyd rett etter amming når man har økedøgn? Må jeg bare la han være sutrete og sulten i noen dager, eller skal jeg innfinne meg med at jeg ikke har nok melk og må holde meg til delamming?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...