Gå til innhold

Hvorfor er så mange av dere utro fortiden????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer med det egentlig????

Kvalme er dere, stakkars barna deres! Er virkelig et knull viktigere enn dems familie og trygghet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sommer! Det er sol! Det er masse alkohol! Det er mye ut på byturer! Vi er lettkledde! Mannfolka er kåte! Vi er kåte!

Skrevet

Hva skjer med språket for tiden? Hvorfor er det så mange som ikke kan skrive forståelig norsk?

Skrevet

Jeg lurer ofte på om det har blitt mer vanlig at folk er utro eller om det bare er noe folk er mer åpen med nå.

Jeg er singel for tiden og er inne på et par av disse dating sidene, det er skremmende å se hvor mange gifte /samboere som søker elskerinner /diskre forhold...

Og en mannlig venn av meg sier det er det samme for han massevis av gifte damer.

Syntes det er trist at det blir sånn.

Jeg kunne aldri i verden vært utro men jeg har hatt samboer som var utro og jeg fatter ikke at folk kan velge å såre en partner på den veien.

Er det så viktig å ha seg med en ny så får man vel enten få partnern med åpå å ha åpent forhold eller bli singel igjen først.

Men jaja, man kan desverre ikke bestemme over andres liv bare sitt eget.

Skrevet

Jeg tror det er for så mange ikke lengre orket å¨stå til ansvar for sitt eget liv. Om man har det vanskelig hjemme så er den tunge løsningen å prøve å løse problemet som i hjemmet. Det er lettere å gå ut, glemme problemet og leve et liv på si. Vi alt for redd for å møte motstand / oppoverbakke i livet at vi velger det bort. Men om de som lever dette dobbelt livet ser litt inn i seg selv så vil de nok oppdage at lvet på si ikke gir dem den lykken de egentlig søker. Når man tenker på det så er man ikke bare da utro mot sin partner, men også utro mot seg selv; sin verdi, moral og etikk. De hadde nok ikke vært noe særlig begeistret om en de elsket hadde noen på si.

trist at ikke folk heller forsøker å løse problemet som er i hjemmet ennå flykte fra det og forsøke å glemme det vonde hjemme ved å skape et "falsk" verden på si!

Dette gjelder så klart ikke alle, men mesteparten av de som tar dette valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...