Gå til innhold

Er dette utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen bestemte oss for å gå fra hverandre for et halvt år siden. Men vi kranglet ikke så mye og som venner fungerte vi ok så vi bestemte oss for å fortsette å bo sammen uten å være "elskere" om dere skjønner. En annen ting var det var praktisk for begge å bo sammen en liten stund til. Nå skal vi selge og flytte fra hvernadre, men saken er den

Jeg har jo av og til møtt andre menn. Men i sommer ble jeg kjent med en mann som tok meg ganske md storm og det ene førte til det andre. Så fant han jeg bor ut om det og klikket helt og kaller meg en utro hore. Er jeg det? Jeg syns ikke det. Det er jo slutt. Det er han som ikke vil flytte ut forresten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke utro!

"jeg og mannen bestemte oss for å gå fra hverandre for et halvt år siden."

Skrevet

Hvis dere ikke er sammen er du heller ikke utro.... Han har kanskje en annen oppfatning av hva dere er? Ikke lett når man ikke kutter tvert..

Skrevet

Han mener jo veldig at vi er sammen, for det er jeg som har tatt valget om at vi ikke skal være sammen lenger, ikke han sier han. Han er jo litt uenig da og vil ikke det.

Men han fant det ut fordi han leste emailen min og smsene mine mns jeg sov. For en dritt.

Skrevet

Drøyt gjort! Blir sinna på dine vegne... Kjenner du noen som kan hjelpe deg å dra ham ut?

Skrevet

Etter min mening; nei. Dere hadde bestemt at det er slutt. I mitt hode er det utroskap om du har lovet trofasthet, ærlighet, monogami og følelser. Fra det øyeblikket man gjør det slutt oppheves disse løftene.

Det samme hendte meg nylig. Jeg og min daværende samboer ( som akkurat nå pakker tingene sine) gikk fra hverandre for et par mnd siden. Vi bodde sammen en stund av praktiske årsaker og i "brudd-samtalen" ble vi også enige om at det var ok å ha sex med andre bare vi skjulte det så lenge vi bodde sammen. Jeg hadde sex med en annen og det klarte han å sno seg frem til og han ble kjempe sint og mente jeg hadde vært utro. Grunnen til vårt brudd er at han var utro i 8 mnd....

Fine greier...

Skrevet

Fy faen du sist med utro samboer. Min mann var også utr. Faktisk tre ganger. Men nå får han dette til å handle om at jeg har møtt en ny liksom.. Fy faen..

Skrevet

Hahaha, må le litt av samboeren din, 21.23. Priceless.

Han høres ut som eksen min. Han klikka i vinkel bare jeg så på en annen mann, men fløy rundt og hadde seg med den ene og den andre mens vi var sammen. joda..

Skrevet

Ja, men det er bare feighet vet du. De føler at deres svik blir "greit" fordi vi har gjort "det samme". Jeg gikk igjennom hele sviket til min eks fra begynnelse til slutt (dama han var utro med fortalte meg alt sammen...) og forklarte for han at han kom hjem fra jobb hver dag og sa han elsket meg, sov sammen med meg, var intim med meg og lovet meg livet sammen mens han hadde brukt dagen på å flørte med denne dama - HVER DAG.

Så forklarte jeg at jeg hadde ikke lovet han noe som helst da jeg hadde sex med en annen, ikke vært intim med han og ikke løyet og sagt jeg elsket han. Forholdet var slutt og jeg var så absolutt i min fulle rett.

Så sa jeg at han får til helvete være mann nok til å stå for det han selv har gjort. Det ble stille da gitt....

Uff...Men trist og fryktelig vanskelig er det. Flytt fra denne manne da vel? Jeg syns det er helt herlig å ha tiden for meg selv nå :-) Anbefales.

Klem <3

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du er utro. Men så lenge han blir boende øyner han vel et håp og i hans hode er du kanskje utro ... du får få noen til å hjelpe deg med å få ham ut av heimen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...