3barns-mamma <3 Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 artig å se hvor mange som har tatt denne som det faktisk har stemt på kan ikke dere som vet kjønnet og har prøvd testen skrive under? fks: test=jente UL= jente og gjerne om den har vist de barna dere har fra før også
..snøklokke.. Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Stemte på våre to første, viste gutt og gutter ble det. Denne gangen sier den veldig tydelig jente hver gang, men gynekologen er hundre prosent sikker på at det kommer en gutt:) For øvrig viste også plumbotesten jente denne gang, så disse rådene stemmer ikke alltid:) Men kjekke for det er de:))
mor til en stor og liten Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Første test som 16 åring = gutt. Når jeg ble gravid = gutt. Det ble gutt;) Test juli 2010 = jente. UL august 2010 = gutt.
3barns-mamma <3 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2010 Du trær en gullring på et hårstrå og holder den stødig over magen eller håndleddet ditt. Den begynner da å gå i sirkel eller fra side til side. Det sies at hvis du er gravid med jente vil den gå i sirkel
cilinik Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Ringtest- jente, UL x 2- jente Plumbo x 3 jente Kinesiskkart-jente Ringtesten viser også gutt på 1.mann og har en gutt fra før.
3barns-mamma <3 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2010 Så spennene at det er så mange som den stemmer på jeg tok den over håndleddet og da viste den gutt-gutt-jente, og jeg har to gutter og er gravid i uke 17 nå med det som magefølelsen og testen sier er jente ) blir spennende å se på ul om det stemmer:) skal dit 1 september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå