Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilke symptomer dere har og når de oppstod??

Noen som merket noe før IKM??

 

Gratulerer til alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde voldsomt ømme og såre pupper, og mye trøtthet 2-3 dager før IKM.. og 2-3 dager etter begynnte jeg å bli småkvalm.

 

har også kjent stikkinger i sidene og litt i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første symptomene var mye luft i magen, samt stikninger i sidene og i magen. Dette hadde jeg også i første graviditet, så pga dette viste jeg at jeg var gravid før jeg tok graviditetestest:) Nå er jeg veldig kvalmen,kveld, nattt og tidlig morgen. Hadde det kun om morgenen i forrige svangerskap. Har også litt ømme bryster. Når jeg reiser meg fort opp, får jeg også vondt i magen, akkurat som den låser seg. Må stå litt stille før jeg får reist meg helt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen tror jeg... Kjenner kanskje litt i puppene, går ofte på do, men det har jeg alltids gjort, nei, jeg kjenner lite. Litt stikninger....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme, veldig kvalm =( det er noe dritt... håper det gir seg... Sist spydde jeg stort sett hele svangerskapet... Ikke no morsomt, men men...

Ømme bryster.. og litt stikking i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er min første... første symptomer var ømme bryst. Så fikk jeg sterke mensmurringer, så jeg trodde jeg skulle få mensen..gikk og ventet i over en uke før jeg skjønte at det var noe annet:) Det var ganske ille sist uke, kjenner murringer hele tiden fortsatt. De siste par ukene har jeg i tillegg vært trøtt, andpusten(får fort høy puls), svetter raskere, drømmer sinnsyke ting hver natt. Har ikke blitt særlig kvalm enda da (krysser fingrene:)) ... Hormonene tuller litt med humøret mitt også tror jeg. Begynte å gråte, tårene rant, når jeg leste i en bok: "Å ha en god far er like viktig for barnet som å ha en god mor". Yess... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kjempetrøtt og hadde murringer og menslignende smerter. Samt var uggen. Uggenheten, murringer og mens-smertene har mer eller mindre gått over, men jeg kjenner det i lumbal og sakral-ryggen, og noe ned til hofteleddet, spesielt når jeg står lenge( over 5 min) og når jeg har sitti feil og lenge. Det er ikke så ille ennå, men jeg regner med at det øker på framover, siden det gjorde det sist. Trøtt er jeg ennå...

 

Men får jeg bare vondt i ryggen som sist, så vet jeg at det hjelper å gå mye, så jeg ser frem til å utforske skogen rundt huset =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt småkvalm og veldig svimmel før IKM..Blødde litt noen dager senere..så trodde det var mensen, men ble helt borte så da tok jeg testen som viste 2-3. Nå drikker jeg mye vann så tror det hjelper en del mot kvalmen og svimmelheten. I tillegg er jeg nå trøttere enn vanlig, litt øm i magen og vonde bryster.

 

Gratulerer så masse alle sammen:):)

 

Hvordan skal man få tiden til å gå????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mensmurringer og er tungpustet, også svetter jeg helt sinnsykt :o Det har vært værmt i Trondheim i et par dager, og jeg har måttet skifte singlett et par ganger daglig.

Jeg begynner å bli ganske lei av å tisse to ganger i timen ;p Er heldigvis ikke kvalm, og krysser fingre og tær for at jeg slipper unna det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme (VONDE) bryster, kjennes ut som melkespreng

Trøtthet

Tisser ørten ganger for dagen

Uggen/kvalm på kveldstid

Bekkenløsning (je je, kom tilbake for fullt den, 4 uker på vei..)

Liten matlyst

 

Men men, klager ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt 29.juli.

Egentlig ikke kjent noe før pos. test annet enn noe ømme pupper, som jeg også brukte å ha før mensen...

 

Nå blir jeg fort sliten - føler at kondisen er helt på bånn (selv om jeg egentlig er ganske godt trent). Kvalme som kommer og går, har ikke funnet ut om det følger noe "klokkeslett" enda...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første eg kjente var vel mensmurringar, og eit og anna "stikk" i magen. Deretter kjente eg meg hoven i magen, oppblåst, og det har berre blitt "verre" - sjølv om det ikkje er så ille! Så er eg veldig trøytt om dagane, og vert fort sliten, svetter for ingenting, og kjempesvolten. Har også merka at eg ikkje tåler sterkt parfymerte ting - det likar eg ikkje til vanleg heller, men her om dagen måtte eg stå minst to meter frå mannen min fordi hårvoksen hans (som han har brukt leeenge) STINKA. Syns eigentleg eg har bra med symptomer med tanke på at eg har vore gravid i MAKS to veker...! :D (Fekk positiv test i går!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk først veldig mens-smerter og ømme pupper. Nå har jeg en del stikninger i siden,veldig trøtt og må på do hele tiden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig vondt i puppene.. :S Og kvalm/uvel hele dagen. Jeg har i det siste hatt stikk nederst i magen når jeg reiser meg, men det kjenner jeg igjen fra forrige svangerskap. Jeg er mere tørst, og får skikkelig skallebank fort om jeg ikkje drikker mye mer enn vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...