Gå til innhold

Var utro mot mannen i helga.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så dårlig samvittighet. Håper virkelig han aldri finner ut av dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Hva var vitsen med det da?

Det finnes faen meg like mange dumme og skakkjørte kvinnfolk som mannfolk!

Jeg håper han finner ut av det, for han har rett på å få vite hvilket rævhol han har til kone, og selv vurdere om det er noe han ønsker å fortsette med!

Skrevet

Det var ikke noe vits i det! Jeg vet at man ikke kan skylde på fylla, men i dette tilfellet er det faktisk fylla som har skylda!!! Aldri vært utro før, og det kommer ikke til å skje igjen!!

HI

Skrevet

har ikke du skrevet om det tildligere denne uken/dagen?

Skrevet

Nei, har ikke skrevet om dette tidligere.

HI

Skrevet

Får håpe du ikke smitter mannen din med klamydia da, sånn som hun andre utro tøsen her inne.

Skrevet

I og med at vi brukte kondom så er jeg ikke bekymra for det. Men tøs, DET er jeg ikke!!

HI

Skrevet

Du er hvertfall en rimelig løsaktig sviker og løgnhals.

Skrevet

Klamydia kan du få selv om du bruker kondom, i tillegg til mange andre seksuelt overførbare sykdommer.

I og med at du har vært utro mot din mann, så vil vel den allmenne oppfatning være at jo, du er en tøs. Selv om du ikke liker å høre det.

Du får nok ingen sympati her. Selv om du var full, så var du og din sexpartner tydeligvis tilstedeværende nok mentalt til å bruke kondom. Du hadde kanskje ikke vært utro i edru tilstand, men fylla har ikke skylda. Skylda har du, og du alene.

Skrevet

Signerer 21.21.

Og forøvrig, hvis dette er måten man oppfører seg på i fylla, bør man la være å drikke alkohol.

Skrevet

Tviler på at du har dårlig samvittighet. Da ville du tilstått for din mann og bedt om tilgivelse. Du er redd for å bli oppdaget, har ingenting med samvittighet å gjøre.

Skrevet

Dette er ikke måten jeg oppfører meg på i fylla. Som sagt, så har jeg aldri gjort noe slikt før. Men jeg kommer til å være veeldig forsiktig neste gang jeg drikker.

HI

Skrevet

Jo, jeg har dårlig samvittighet. Men jeg kommer ikke til å tilstå for mannen min da dette vil bety slutten på vårt forhold, og det vil jeg ikke.

HI

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre, at du ikke pleier å være utro? Du har vært utro og prøver deg på ansvarsfraskrivelse. Selv om du ikke har for vane å pule andre menn enn din mann og holde det hemmelig etterpå, har du likevel gjort det en gang for mye.

Du skal være forsiktig neste gang? Uansett hva du gjør neste gang så har du allerede utsatt din mann for sykdommer, og du vil ikke fortelle ham om det engang? Skam deg!

Skrevet

Hvis du vil leve resten av livet på en løgn og være feiging så vær så god. Egoist.

Skrevet

Fortell han det selv med en eneste gang. Det er i det minste ærlig. Sannheten kommer for en dag uansett og da er det enda værre for deg at du har prøvd å skjule det. Det hadde ikke jeg klart å tilgi ihvertfall. Det er mennesklig å gjøre feil - men det er umennesklig å være en uærlig dritt. Noe du faktisk er om du ikke forteller han det og later som ingenting. Du er voksen og må ta ansvar for det du har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...