Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Ja, LIssi og Alva er jo kjempelikt?!?!
tante grusom master of law Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Du må være ett geni, anonym. Jeg er virkelig imponert.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Et navn og 4 hjerter er temmelig likt ja. Brødhuer.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Brødhue selv... for Lissi og ALva er ikke likt samme hvor mange hjerter som er bak
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Det har ikke gått opp for deg hva hjertene står for, eller?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 M-m, helt likt, vi har jo i en "L" i nicket begge to ;-) Sikkert fordi vi har like mange barn, så derfor er vi akkurat som tvillinger, kliss like.
The Bad Gal Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Nei, hjerter. Ikke brødhuer. Dessuten heter det _dårlig_ fantasi, ikke _lite_ fantasi....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Jeg vet at begge har 4 barn og nickene er kjedelig like jo. Du kan gjerne vise meg en link som viser til at det ikke er lov å skrive lite fantasi, Salad fingers.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Tja, jeg for min del synes alle Anonyme er litt kjedelige jeg. Snakk om lite fantasi da! Alle signerer med helt, helt make "nick". Ikke noe moro i det hele tatt jo. Ellers har jeg hatt nicket Alva i 6 år nå, så kommer nok ikke til å endre det fordi det er kjedelig for andre ;-) Halehenget har jeg derimot variert en del. Gadd bare ikke finne tegnene for gutt/jente igjen når jeg laget ny bruker etter å ha slettet den gamle. Hjerter var litt enklere.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 he-he var det jeg som skulle høre det i kveld? smile smile;)) Jeg kopierte Alvas fire stjerner da jeg syns det var søtt (for mine fire barn). Har hatt mange nick. Startet med Lissi65. Det sluttet jeg med når ei trodde jeg var 65 år...he.he Forrige nick var Liss44har4. Så passerte jeg 45 år. Da hadde jeg lite lyst til å opplyse om alderen her inne og det faktum at jeg har små barn. Har nemlig oppfattet at det er mange som syns jeg bør være bestemor og ikke småbarnsmor i min alder... Så jeg er kanskje litt hårsår mht alderen - men nicket mitt kan du bare le av kjære deg;)
Sweet Amber Skrevet 5. august 2010 #13 Skrevet 5. august 2010 Ja hun derre Alva bare hermer assa! Så har hun A i niket akkurat sånn som jeg, og L som Sug Lut. Fyttirakkern, litikkedårlig avslørt lissom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå