Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 hun viser ingen tegn til å begynne å krabbe enda. bør jeg bekymre meg?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Nei ikke i det hele tatt Mi krabba når ho var 8,5 mnd, reiste seg når ho var 9,5 mnd og gikk rett før 1 års dagen
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Ja, du burde ringe til legen og fysioterapeut og helsesøster med EN GANG!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Har en på 8,5 mnd som ikke krabber, bekymrer meg ikke for det.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Heregud 18.49 : Neida,HI : du trenger ikke bekymre deg..alle barn er forskjellige. Bare så det er sagt,min krabber ikke..han er snart 11 mnd,men han kommer seg fremover på sin måte.Er ikke alle som krabber heller...så ikke tenk på det,det kommer når det kommer.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Lillegull krabbt når hun var 6mnd og det var uvanlig sa HS. Hun sa de normalt sett ikke krabbet før etter de er 9mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Gjennomsnittsbabyen er 9 mnd gammel når den krabber. Mine har krabbet når de var 7 mnd, og det har ejg fått høre er tidlig.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Min begynte å krabbe da han var ett år. Åling startet han med rundt 7 mnd. tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 min gutt er 7 mnd og krabber ikke eller åler seg framover,men er ikke bekymret av den grunn.plutselig knekker de koden og kommer seg framover som en vind:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Nyt det !!! )) Min første begynte å krype da hun var 11 mnd, reiste seg opp selv for første gang på 1års dagen sin, og gikk da hun var 15 mnd... Var bekymret jeg også gitt... Nå er hun 16 år og spiller handball og går på dans 5 ganger i uka... Hun har med andre ord vært "normal" hele livet ) Mitt andre barn reiste seg opp og gikk langs med bordkanter o.l. da hun var 7 mnd, gikk da hun var 9 mnd. Utrolig travelt.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå