Gjest Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Emmaljunga trehjuling? Noen med erfaringer som har lyst til å dele de med meg? )
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Hei! Har easywalker sky (trehjuling) som vi er veldig fornøyd med. Stabil og lett å trille. Utrolig praktisk med svingbart hjul foran når man f.eks. er på butikken. Har trillet mye tur med den på litt mer ulendt terreng også og synes den fungerer godt der og. Litt liten bag kanskje, vi gikk fort over til sportsdelen (gutten vår var 6 måneder og trengte mer plass til vinterpose) men sportsdelen er god og romslig. Bagen er litt vrien å få av og på, trengs et spseilet "skyvetriks" som de viser deg i butikken. Håper snart storebror er ferdig med å sove på dagtid slik at vogna kan brukes på nytt når lillemann kommer!
togutter-08og10 Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Litt pussig at du syns bagen er liten. Den er 80cm, 4-6 cm større en City cross, fashionbag fra Teutonia, MB etc. Bare Simo og Brio som har større. Ved 6 mds alder er de fleste max 74cm, og da skal det være plass til vinterpose mener jeg.
Gjest Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Takk for "anmeldelsen". ) Jeg får et tidlig vårbarn, så tenker det ikke gjør så mye om bagen er litt liten. Ble litt mer sikker på at trehjuling er det vi skal ha nå, og så må bare merkevalget tas... )
Truda- mor til 2 Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Vi har også Easywalker sky, og er superfornøyd! Driver akkurat å rigger den om til dypvogn igjen nå, så den kan brukes pånytt til lillesøster. Vi synes ikke baggen er liten. Mye større enn Quinny, som den ligner litt på ellers... Da snuppa hadde den i barnehagen sa de som jobbet der at det var den beste vogna de hadde trillet noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå