Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #26 Skrevet 5. august 2010 Hæ?? Jeg har ikke sagt noe som helst om henne jeg. Har ikke vært og kikket på bloggen hennes engang. Herlighet så hissig da.. Det er så mye rare mennesker her... Jeg bare informerte deg om noe jeg. Virket ikke som du visste hva du snakket om nemlig. Tro meg, jeg vet. Har jobbet på plastikk kirurgisk avdeling i årevis, og da dreier deg seg ikke om kosmetisk kirurgi.
The Bad Gal Skrevet 5. august 2010 #27 Skrevet 5. august 2010 Om du ikke så på bloggen, så var ikke kommentaren til deg heller...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #29 Skrevet 4. januar 2018 Hei Hei. Jeg ville bare fortelle dere fordomsfulle mennesker at personen dere snakker om har fullført studiene, tross et friår i USA. Hun er straks ferdig med turnus og har blitt ansatt ved SUS. Og det beste av alt: Hun bruker fortsatt sminke, bleker fortsatt håret, hun ser fortsatt smashing ut og hun er ekstremt smart! Alle som har møtt henne i legeyrket har skrytt masse av henne, og ingen har noen gang hatt problemer med utseendet hennes. Anonymkode: 58b6b...1b1
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #30 Skrevet 4. januar 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei Hei. Jeg ville bare fortelle dere fordomsfulle mennesker at personen dere snakker om har fullført studiene, tross et friår i USA. Hun er straks ferdig med turnus og har blitt ansatt ved SUS. Og det beste av alt: Hun bruker fortsatt sminke, bleker fortsatt håret, hun ser fortsatt smashing ut og hun er ekstremt smart! Alle som har møtt henne i legeyrket har skrytt masse av henne, og ingen har noen gang hatt problemer med utseendet hennes. Anonymkode: 58b6b...1b1 Selvreklame er pinlig Anonymkode: 1de94...b94
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #31 Skrevet 4. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei Hei. Jeg ville bare fortelle dere fordomsfulle mennesker at personen dere snakker om har fullført studiene, tross et friår i USA. Hun er straks ferdig med turnus og har blitt ansatt ved SUS. Og det beste av alt: Hun bruker fortsatt sminke, bleker fortsatt håret, hun ser fortsatt smashing ut og hun er ekstremt smart! Alle som har møtt henne i legeyrket har skrytt masse av henne, og ingen har noen gang hatt problemer med utseendet hennes. Anonymkode: 58b6b...1b1 Hahaha! Men hun synes det er passende å omtale seg selv i tredjeperson! Og det beste av alt er sminke og bleket hår! Akkurat... Ikke modnet all verden, tydeligvis..... Anonymkode: 146d8...37f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #32 Skrevet 4. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei Hei. Jeg ville bare fortelle dere fordomsfulle mennesker at personen dere snakker om har fullført studiene, tross et friår i USA. Hun er straks ferdig med turnus og har blitt ansatt ved SUS. Og det beste av alt: Hun bruker fortsatt sminke, bleker fortsatt håret, hun ser fortsatt smashing ut og hun er ekstremt smart! Alle som har møtt henne i legeyrket har skrytt masse av henne, og ingen har noen gang hatt problemer med utseendet hennes. Anonymkode: 58b6b...1b1 Dette er en 7 år gammen tråd så ingen som "snakker" om deg. Ser ikke ut som du har modnet så mye de siste 7 årene. Anonymkode: bfa30...d09
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #33 Skrevet 4. januar 2018 Bimbo, blond og blogger må vel ikke bety at noen ikke kan faget sitt? Anonymkode: 74443...8cf
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #34 Skrevet 4. januar 2018 Ikke døm noen utfra utseende, hun hadde 5,7 i snitt og kom inn på medisin i TRD. Hun kan bli akkurat like dyktig lege som andre. Anonymkode: 3a651...cd5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #35 Skrevet 15. februar 2018 For det første er jeg ikke Hanna, og for det andre: Selvskryt skal man lytte til for det kommer fra hjertet, så det hadde ikke vært pinlig om jeg var henne heller (; Uansett, siden jeg kjenner Hanna vet jeg at hun har modnet ganske mye, og det er mer en ganske mange andre her som ikke ser ut til å ha modnet et milligram engang. Jeg vil mye heller være sminket og blond, enn fordomsfull og egoistisk, men det er jo bare meg tydeligvis. Anonymkode: 58b6b...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå