Gå til innhold

Stygge prikker på leggene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i flere år nå vært plaget med stygge prikker på leggene, for det meste på utsiden av leggene, nederst, men i det siste har de også begynt å komme litt oppover lårene.

De verken klør eller svir, og er heller ikke overfladiske. Ser nå at de se ut som forstørrede porer på en måte.

Gjør meg egentlig ingenting, bortsett fra at de er sykt stygge!

Tror ikke de kommer av barbering, siden de alltid er like tydelige, uavhengig av når jeg barberte leggene sist. I tillegg har de jo begynt å komme litt oppover låret også, og det er sikkert to år siden sist jeg barberte lårene. Jeg har heller ikke særlig tørre legger.

Ble litt rotete dette, men det er virkelig vanskelig å forklare de!

Noen som har peiling på hva dette kommer av, og ikke minst hvordan jeg blir kvitt de?

Tuuuusen takk for svar!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JØSS, har du og det? Jeg også men aner ikke hva det er :(

Tenkte å ta ein tur til en hudlege eller hudpleie-salong og spørre om råd, ser stygt ut !!

Skrevet

Ingen som har peiling på dette??

Skrevet

Er prikkene røde? Det har jeg, særlig på lårene. Jeg har også mye hårvekst på lår, det kan ha en samenheng. Jeg går aldri i kjoler/skjørt uten strømpebukse. Har ikke peiling på behandling, vet bare at det forsvinner dersom jeg har tatt sol.

Skrevet

Ja, de er røde... Jeg har derimot ikke mye hårvekst på lårene, tror heller ikke prikkene forsvant når jeg har tatt sol. Arh, irriterende altså! Har unngått å vise bena mine i hele sommer, neste sommer SKAL jeg være kvitt disse prikkene!

Men takk for svar :)

HI

Skrevet

Sånn har jeg hatt i alle år, men jeg har mest på utsiden av overarmene mine. Ikke pent, men det blir bedre når man soler seg og IKKE rører styggedommen!!!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...