Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Noen må jo kjede seg vannvittig eller trang til oppmerksomhet! Mange innlegg er jo bare tull og tøv:-(
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Har tenkt det samme selv. Tror noen få "bor" her inne, og gjør sitt beste for å irritere og provosere, eller finne på ting for å få sympati uten at det egentlig har skjedd noe. Dette går jo fort ut over uskyldige som kan bli beskylt for å være useriøse eller lyve når de ikke gjør det. Vond sirkel her inne ja. Spør som oftest på terminforumet mitt, eller andre steder der folk ikke kan være anonyme. Da får man som oftest bedre svar også.
Hopptetussa90 Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Jeg syns det er sørgelig å se hvor barnslige, usaklige og patetiske folk blir så fort de kan gjemme seg bak et anonym.
MH91 Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 De er vell ikke fornøyd med livet sitt, så dikter opp ett eller flere nye.. Det er værtfall det jeg vil tro.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Men for deg så er det greit siden du kaller deg Rekefaen? Har lest mye barnslig, usaklig og patetisk som har kommet fra deg oppigjennom også. Da spiller det liten rolle om det står Rekefaen eller Anonym under. Jeg har null peiling på hvem du egentlig er uansett.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Det har jeg også lurt på. Men jeg lurer på hvorfor folk svarer på de tåpligste innlegga som man forstår er jug. og når man faktisk lurer på noe og ønsker å være anonym så får man så og si aldri svar.
Super-Mish Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Annie 17:45, det har jeg tenkt på også... at det liksom er så modig å stå fram med nick. HAHA. Det eneste modige med å alltid signere med nick er at alle får se hvor mye man er her inne. *rødme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå