Tromsø^mamma Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Skulle skifte bleie på jenta vår da jeg oppdaget noe som kunne minne om krystaller. Lurer på om det kom fra bleien? Andre oplevd det samme?
*LillaMeg* Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Ja, jeg opplevde det fra pampers bleia.. Tror det er det greiene inni bleia som kommer ut om det er en veldig våt bleie..
Tromsø^mamma Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 Ja,det var det jeg også trodde. Men synes det er litt rart,har aldri skjedd før. Vi bruker Libero.
Gurine Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Har skjedd innimellom med alle mine tre, og både med pampers og libero. Er bare innmaten i bleia som ser sånn ut når den blir våt. Kanskje "trekket" revner litt av og til om det blir mye i bleia, slik at det kommer på huden?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Helt normalt og kommer fra bleia. Blir geleperler istedet for våt stump grunnet kjemikalier som bleia er innsatt med.
gossegass Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 I alle bleier er det superabsorbenter. De er disse som trekker til seg fuktigheten og kapsler denne inn. Kan se ut som bittesmå perler. De er ikke farlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå