Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Lurer bare på en ting. Må de som signerer forlovererklæringen være de samme som signerer når selve vielsen er over?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Sannelig et godt spørsmål! Jeg tror det er mest vanlig, men det kan umulig være påbudt. Men jeg gjetter bare jeg...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Påbudt er det nok ikke, nei. Fikk nemlig en tlf fra skatteetaten idag om at vi ikke hadde sendt inn forlovererklæringen, men jeg visste ikke at den måtte sendes inn i forkant (how should I know, jeg har da ikke vært gift før, hehe) Greia er at vi ikke skal ha forlovere, og ingen venner som skal bli med på vielsen...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Så lenge dere har to vitner som tar forloverenes plass i vielsen, så går vel det, tror jeg. Men sjekk det opp så du er sikker. Ikke lett å vite når man ikke har gjort det før. Grattis med det forestående da!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Giftet oss borgelig mange år siden.da var ikke forloverne med.det er to andre vitner tilstede under vielsen,de signerer.(de ordner to andre) mener forloverne skrev under i forkant,husker ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå