Gå til innhold

Undertegnelse papirer i borgelig vielse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på en ting. Må de som signerer forlovererklæringen være de samme som signerer når selve vielsen er over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannelig et godt spørsmål! Jeg tror det er mest vanlig, men det kan umulig være påbudt. Men jeg gjetter bare jeg...

Skrevet

Påbudt er det nok ikke, nei.

 

Fikk nemlig en tlf fra skatteetaten idag om at vi ikke hadde sendt inn forlovererklæringen, men jeg visste ikke at den måtte sendes inn i forkant (how should I know, jeg har da ikke vært gift før, hehe)

 

Greia er at vi ikke skal ha forlovere, og ingen venner som skal bli med på vielsen...

Skrevet

Så lenge dere har to vitner som tar forloverenes plass i vielsen, så går vel det, tror jeg. Men sjekk det opp så du er sikker. Ikke lett å vite når man ikke har gjort det før. Grattis med det forestående da! :D

Skrevet

Giftet oss borgelig mange år siden.da var ikke forloverne med.det er to andre vitner tilstede under vielsen,de signerer.(de ordner to andre)

mener forloverne skrev under i forkant,husker ikke helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...