♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Vasker det i zalo vann og putter det deretter i sterilisatoren. Samler opp flaskene og gjør det til kvelds. Smokkene tar jeg med i sterilisatoren innimellom, vasker de ikke i zalovannet, skyller de i varmt vann først.
Aini Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 flaskene vasker jeg i oppvaskmaskinen, samme med drikke kopper.. smokker spyler jeg varmt vann hver kveld, smokkene til flaskene vasker jeg med zalo. trollungen her er 19 mnd
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Vasker flasker i zalo-vann eller tar i oppv.maskin også koker etterpå. Koker sutter når de har havnet på gulvet ol. Hun er 7 uker...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Skylder flaskene og flaskesmokkene i iskaldt vann(de skal skyldes i kaldt vann pga eggehviten i melkepulveret skyldes ikke ut i varmt vann) først, før jeg koker de. Suttene koker jeg når de har falt på bakken ute o.l Koker de ikke om de faller i gulvet inne lenger. Da sutter jeg bare på de selv før jeg gir til mini. Han begynner å bli såpass stor nå at jeg ikke ser vitsen med å koke flaskene så mye lenger. Så kommer til å trappe litt ned etterhvert på det og kun koke smokkene til flaskene og suttene hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå