Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Begynt med slanking, faste måltider, 0 sukker i uka sunn mat, små posjoner... altså, de anbeaflte tingene. Har ingen kcal telling eller noe, bare spiser til jeg ikke lenger er sulten, fremfor til jeg er mett, og tenker litt mere over HVA, + trening da, 40 min om dagen: Morgen kardio på elipsemaskinen 20 min + 30 days shred om kvelden 20 min. Har holdt på i snart 3 uker og gått ned TI kg!!!!!!! Det er jo egentlig bra, men det er jo mye mere enn anbefalt, er det greit? Så lenge det blir gjort på rett måte liksom... Har forøvrig 40 kg å miste... eller, 30 nå da
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Så lenge du spiser sunt og ikke "sulter" deg er det sikkert greit å gå ned såpass raskt i og med at du har mye å ta av. Men ikke bli demotivert når det går saktere etter hvert, for det vil skje!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 kan du fortelle kort hva du spiser til frokost,lunsj,mellommåltider,kvelds? Flott at dette har gjort susen for deg:-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Takk for svar, neida jeg forventer ikke at det fortsetter for å si det sånn;) Har satt meg et mål på et år, så tåler at det roer seg litt Bare litt redd det kommer lettere tillbake når det går så greit av:s
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Har du litt å ta av er det vanlig å "rase" ned med en gang. Kroppen kvitter seg med en del vann etc. Men det vil nok stangnere litt etterhvert. Det tar lengre tid og mer krefter å forbrenne fett! Men som det ble sagt over her: IKKE gi opp eller mist håpet!! Strålende gjort! Sunt kosthold og trening er supert! Stå på!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Til frokost spiser jeg havregrøt med melk, kanel og eple. Mellom: En banan og litt valnøtter dersom jeg føler for det Lush: Som regel en brødskive, med ost, skinke og en del grønt Middag: Vanlig varriert middag, mere grønt enn karber ALLTID Kvelds: En skive igjen, dersom jeg faktisk er sulten noe jeg skjeldent er, da blir det banan:p HI
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Det var mye på 3 uker, men om du hadde 40 for mye så kan det nok gå. Jeg hadde meg en runde uten sukker og med sunnere mat, ikke trim, i vår. Gikk da ned 1 kg i uka de første to mnd, så stoppet det opp, men ble verende der. Er gravid nå så er 2 opp igjen, men det skulle bare mangle. Bare pass på å få i deg nok mat, trenger litt når du trener. Om du spiser for lite så vil vektnedgangen stoppe opp og det blir vanskelig å få kroppen igang igjen fordi den sparer.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Husk at kroppen har en indre hukommelse når det gjelder vekta og vil prøve å komme tilbake dit. Lett å gå opp hvis man kutter ut de tiltakene man har satt i gang.n Hold deg til regimet ditt så går detta bra! Unn deg kos i blandt! Som min "moffa" sa så flott en gang: Du blir ikke feit av det du spiser mellom jul og nyttår, verre med det mellom nyttår og jul§ Mao: Lov å kose seg, bare i moderate mengder:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Oj, nå må du gi deg, eller så er du borte til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå