Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Her jeg bor er det kun Cubus som selger sminke, så det må være noe derifra. Har masse røde kviser på sidene ved hårrøttene. Og litt her og der ellers i det stygge trynet. Har en del småarr etter tidligere kviser. Har hudormer på nesa og t-sonen. Dette må altså dekkes godt over. Blir utrolig glad for tips
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Du hørtes litt vel pessimistisk ut. Trynet ditt er vel ikke så stygt? Hehe. Min erfaring er at foundation bare gjør alt mye verre. Det beste er å dekke over det aller mest nødvendige med L`oreal sin dekkrem, den er passelig flytende så kan du ta den i neseroten og på røde kviser uten at du må ta det i hele trynet. Jeg syns iallefall det er mye finere å ha naturlig hud enn sånn foundation i hele fjeset. Kvisene forsvinner kanskje om du slutter å vaske deg så mye med alle mulige sterke renseprodukter. Vet at alle anbefaler det, men for mye kan gjøre det verre. Jeg bruker bare vann på kvelden for å fjerne den lille sminken jeg bruker, og etter jeg begynte med det ble alt bedre!! Lykke til iallefall.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Max factor har en krem fundation som er utrolig god. Men husker selvsagt ikke hva den heter...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Jeg hadde også akbeproblener før. Jeg klæsja på med foundation fra billigmerker, men det stenger porene og det blir bare verre.. Nå bruker jeg foundation fra id minerals, og det anbefAles.. Koster mye men er utrolig drøy og dekker veldig godt.. Koster nesten 500 hos hudpleier, men bestiller du på nett er det halve prisen. Sjekk på blivakker.no det har redda livet mitt så og si
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Stemmer i her. All ære til de som lagde ID pudder. Det er virkelig fantastisk! Men det skjer jeg bruker en liten touch av dekkpenna til loreal touch magique eller hva den het igjen.. den fåes på cubus i allefall. Billig mineralpudder fra cubus var forøvrig mitt livs største feilkjøp når det kommer til makeup, så skal du ha det bør du gå for ID.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Sjekk på nett. Sverger til La Prairie. Selges på Blivakker.no Beste jeg noengang har hatt. Glo, ID, Chanel osv kan bare legge ned, for denne er helt super : La Prairie Skin Caviar Concealer Foundation
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 signerer denne jeg og! id er fantastisk!!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 IKKE bruk ID den inneholder bismuth og det er IKKE bra for deg! Les her og la deg sjokere: http://www.hildechristina.com/produkter-jeg-skulle-%C3%B8nske-jeg-aldri-hadde-brukt-id-bare-minerals-foundation Har selv brukt id i en god stund fikk uren hud og utslett av det! Hilsen makeupartist som ALDRI vil bruke ID igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Vil også si at du bør invistere i god hudpleie, det er den beste "foundation" som finnes:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Er du makeupartist nå? Her om dagen var du frisør... LOL
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 Jeg bruker produktene herifra, kjempe fornøyd. Og jeg sliter med allergi på mange av de produktene fra Cubus og H&M.. http://www.procosmetic.no/ Syns ikke prisene er så dyre heller, og de sender det i posten eller kjører ut varer i oslo omr..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #12 Skrevet 5. august 2010 Hahaha, man kan faktisk være begge deler! Mange velger å ta makeup på siden. På skolen jeg gikk på var 8 av 20 frisører. Og 4 begynte på frisørlinja etter skolen sluttet! Men uansett var ikke jeg som har skrevet her før, så den må du lenger ut på landet med! Har aldri sakt NOE om at jeg er frisør her så det er nok bare du som "ser" for deg selv. Hahaha
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #13 Skrevet 5. august 2010 Hilde Christina: Er du helt hukommelsesløs eller? Du har jo selv skrevet om det i 2009, at den nå kommer uten dette stoffet i seg... http://www.hildechristina.com/id-bare-minerals-nye-foundation-skal-testes Har du så veldig mye i mot ID generelt eller?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #14 Skrevet 5. august 2010 Herregud, jeg er da for F*** ikke hilde christina! paranoid and sunburnt eller???? Herregud, NOEN av dere her altså har virkelig problemer!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #15 Skrevet 5. august 2010 Antok du var det siden hun er her inne og skrev her senest i går. Da også med link til egen profil. Sorry da. Men uansett... Bismuth oxycloride er et naturlig mineralsalt, og ikke farlig i det hele tatt, så de som har gammel ID som inneholder det trenger altså ikke å kaste den av den grunn. Noen reagerer litt på det,(som oftest da hvis de svetter mye) men flere reagerer faktisk på kosten som er laget av dyrehår. Jeg har aldri hatt noen problemer med den gamle ID og har brukt pudderet daglig, og i mange år. Synes det er fantastisk flott at ID har valgt å ta det mineralsaltet ut av pudderet siden enkelte reagerte på det. Det tyder på at de virkelig bryr seg om kundene sine i motsetning til mange andre makeup produsenter.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #16 Skrevet 5. august 2010 Ja, enig i det da. Men er vel litt bitter siden jeg hadde forskjellige hudproblemer (store) fra 2004 til 2009. Lang historie kort: Jeg kjøpt id på salong, jeg hadde litt urenheter og hudpleieren anbefalte meg id. Likte først id og etterhvert som urenhetene mine ble seriøst store sverget jeg til det. Jeg brukte id hele tiden, gikk ikke ut døren uten pga hudproblemer. Etter MANGE timer hos hudpleier gikk problemene bort men kun for en stund. Problemene kom og gikk, jeg ble lei meg og deprimert av det. Det verste var at hverken jeg eller hudpleier hadde noe aning om hva det var. Hudpleier kom bare med flere grunner som sikkert ikke var hovedgrunnen. Etter flere år med "on and off" hudproblemer kom jeg over det innlegget til Hilde Christina. Det gikk kaldt nedover ryggen min, var det virkelig det som jeg trodde gjorde godt for huden min det som har gjort at huden min har vert slik. Jeg la ID på hylla og bl helt bra! Tok det fram etter en mnd for å sjekke om jeg reagerte på det og det gjorde jeg. Så ja, det er min historie, ID har gitt meg mye depresjon og problemer. Og jeg betalte for det i dyre dommer, så er det rart jeg er "litt" bitter? Jeg vil bare advare andre som kanskje reagerer og kanskje sliter med samme problemet som jeg gjorde:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #17 Skrevet 5. august 2010 Vel jeg hatt som sagt hatt akneproblemer og brukt id i 3 år nå.. Nå er huden min helt super og den har blitt BEDRE. Kan jo hende det har noe med hudtype å si også?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #18 Skrevet 5. august 2010 Clinique Superfit! Den liker nesten alle! Ikke er den kjempedyr heller.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #19 Skrevet 5. august 2010 Var veldig plaget med sorte prikker rundt nesa før, og brukte mye dekkstift og flytende foundation. Etter jeg fikk min første ID, i godt voksen alder, ble det slutt på det. Synes ID er kjempedeilig å ha på, og resultatet blir veldig naturlig. Men det skal sies at man er avhengig av å være ren (og gjerne også å bruke en god fuktighetkrem,) for ingen pudder ser bra ut på uvasket hud. Det dummeste man gjør er å putte ny makeup på gammel makeup. Rengjøring er viktig, selv om man godt kan sove med ID på seg siden huden får puste gjennom den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå