Gå til innhold

Hv kan jeg ta for dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Toshiba LCD TV 42 tommer kjøpt for 1 1/2 år siden for 8000kr. Den er brukt i 6mnd, etter det har den stått på lager. Hva kan jeg ta for den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den bør vel inn til rens siden den har stått lagret og samlet støv. Halv pris er vel max du kan forlange.

Skrevet

Burde den det, selv om den har stått pakket i esken?

Skrevet

Siden dette er en "eldre" modell (i tv verden), så tror jeg nok at jeg først hade sjekket opp i hva denne tv`en koster helt ny nå for tiden.. Det kommer stadig bedre og nyere tver til en billiger penge. Så jeg tror faktisk ikke at du får halv pris for dette tv`e..

Skrevet

Hmm, men hvordan finner jeg ut det da? Trodde ikke det fantes TVer som var så "gamle" å få kjøpt nye?

Skrevet

Ja, det er den, men sikker forløperen da, eller selger de så gamle modeller i butikken enda, men var rimelig sikker på at det var 42 tommer, hmmm har ikke TVen forran meg nå, står jo som sagt på lager...

Skrevet

De hopper fra 40 til 46, så du har nok sikkert 40. Om det er den de fremdeles selger kan du godt få halv pris om du selger den. :)

Skrevet

i 2007 kjøpte vi en 40" tv til 20.000 kr. i 2010 kjøpte vi en 50" til 8.000 kr. Og den til 8.000 er "storebroren" til den andre. Eller fetter'n eller noe. Uansett, man får ganske gode store tv'r til halve prisen av hva du ga for din.

Skrevet

Sjekk rett og slett opp hva lignende tver går for i dag. Du får nemlig ikke mer for den enn hva folk er villig til å betale, og de fleste kjøper heller en billigere ny tv, enn en gammel som er halv pris av nypris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...