Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Har en Toshiba LCD TV 42 tommer kjøpt for 1 1/2 år siden for 8000kr. Den er brukt i 6mnd, etter det har den stått på lager. Hva kan jeg ta for den?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Den bør vel inn til rens siden den har stått lagret og samlet støv. Halv pris er vel max du kan forlange.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Burde den det, selv om den har stått pakket i esken?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Siden dette er en "eldre" modell (i tv verden), så tror jeg nok at jeg først hade sjekket opp i hva denne tv`en koster helt ny nå for tiden.. Det kommer stadig bedre og nyere tver til en billiger penge. Så jeg tror faktisk ikke at du får halv pris for dette tv`e..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Hmm, men hvordan finner jeg ut det da? Trodde ikke det fantes TVer som var så "gamle" å få kjøpt nye?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Toshiba har ikke 42, de har 40. Er det denne du mener? http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-er-storre-enn-40/40XV733N/toshiba-40-lcd-tv
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Ja, det er den, men sikker forløperen da, eller selger de så gamle modeller i butikken enda, men var rimelig sikker på at det var 42 tommer, hmmm har ikke TVen forran meg nå, står jo som sagt på lager...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 De hopper fra 40 til 46, så du har nok sikkert 40. Om det er den de fremdeles selger kan du godt få halv pris om du selger den.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 i 2007 kjøpte vi en 40" tv til 20.000 kr. i 2010 kjøpte vi en 50" til 8.000 kr. Og den til 8.000 er "storebroren" til den andre. Eller fetter'n eller noe. Uansett, man får ganske gode store tv'r til halve prisen av hva du ga for din.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Den her er det: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335905 Altså 42, men sannsynligvis ikke lenger i salg, hvor langt ned burde jeg gå da?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 Sjekk rett og slett opp hva lignende tver går for i dag. Du får nemlig ikke mer for den enn hva folk er villig til å betale, og de fleste kjøper heller en billigere ny tv, enn en gammel som er halv pris av nypris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå