Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 hvis det egentli er slutt, og man flytter sammen ut på landet bare for at begge skal tjene penger å ha samvær med ungen hver dag, er det lurt? vi er fortsatt venner, Men Jeg (mannen) har jo et håp at hun skal få følelser for meg igjen. Hva er lurest for at det skal være en sjangs i framtiden? bo hver for oss ? såfall, så har jeg ikke råd til å bo i tromsø og må flytte til nordland til familien min, og da fåpr jeg hverken se henne eller min datter. Må man være alene for at man skal savne å være i et forhold? eller kan man bare oppføre seg skikkelig bra og rette opp det som har vært problemet og irritasjonsmomenter når man var i lag? Hun sier d er greit at vi bor ilag, som venner, Men hun garanterer ikke at vi skal prøve senere.. hun vet ikke hva hun føler om 6 mnd osv.. Jeg gidder jo ikke å vente for evig for at hun skal få følelser igjen.. må jo skaffe meg mitt eget liv hvis jeg syns det ikke gpår uansett.. men akkurat nå, er alt jeg bryr meg om, er å få henne tilbake å være en lykkelig familie.. any advice? erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Jeg vil anta at det ikke vil gå så bra... Du håper, hun er lei. Du blir mer frustrert og hun vil leve som i et "søsken"forhold og gli lenger unna... tror JEG... Dessuten så er det ingen støtte å få dersom dere har samme adresse. Ikke at det bør være noe mål, men...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Er jo pga jeg vil se ungen også da... ellers må jeg bo 14 timer unna.. d er liksom litt rart da.. har vært slutt en måned, men vi har hatt sex 15 ganger omtrent.. mye bedre sex enn da vi var liag.. 10 av dem var det litt vin/alkohol i bildet.. Men en ting jeg lurer på.. Hvis man no sku bo langt unna hhverandre.. hvordan er det mulig at hu ska få følelsene tilbake? hun får jo ikke se meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå